מבזקיםמשפטי/פלילי

הותירו אותו במונית להתבוסס בדמו: שלושה נאשמים ברצח באילת

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נתנאל זקרי (33), יהב דדון (22) ועילאי רוזט (22) מאילת לאחר שרצחו אדם עמו היו מסוכסכים.

מכתב האישום שהגישה עו"ד ליאת לוי – סיגל עולה כי בתאריך 11.6.23 בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר יצאו הנאשמים לכיוון תרכז התיירות באילת. אז נודע לנאשמים כי המנוח (21), עמו היה להם סכסוך, נמצא בנסיעה בעיר במונית. הנאשמים החלו לדלוק אחר המונית, בעודם חמושים בסכינים וכובעים לראשם. המנוח שהבחין כי עוקבים אחריו והורה לנהג המונית לנסות לחמוק מהרכב, אך הנאשמים המשיכו במרדפם.

בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר בהגיעם לכיכר איילות עקפו הנאשמים את המונית, עצרו את רכבם וחסמו את המונית. אז יצאו הנאשמים מהרכב ורצו לעבר המנוח שישב במושב האחורי של המונית. עילאי פתח את הדלת ומנע מהמנוח לצאת דרכה ולהימלט, בעוד יהב הגיע מהצד השני והחל לדקור את המנוח בפלג גופו העליון ובצווארו, אז החל גם עילאי לדקור את המנוח בפלג גופו התחתון. במקביל, רץ נתנאל אל נהג המונית, בעודו אוחז בסכין, פתח את דלת הנהג משך אותו מחולצתו ואיים עליו באמרו "לא ראית כלום, לא ראית כלום, תן לי את הטלפון שלך" או דברים בדומה לכך. מיד לאחר מכן, בעוד יהב ועילאי ממשיכים לדקור את המנוח החל גם נתנאל לדקור אותו בפלג גופו התחתון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשמים הותירו את המנוח במונית כשהוא מתבוסס בדמו, ורצו לרכבם בעודם מקללים את המנוח, ובעוד אחד מהם מאיים על נהג המונית באומרו "תיזהר לדבר", בשלב זה, המנוח שמט את הטלפון הנייד שלו ואחד מהנאשמים חזר אל המונית ונטל אותו.

לאחר האירוע נמלטו הנאשמים בחזרה לדירתם כאשר במהלך הנסיעה אמר יהב לנתנאל "הרגתי אותו נתי הרגתי אותו נתתי לו בצוואר, הוא מת". בנוסף, הנאשמים השמידו את הרכב ששימש אותם לביצוע הרצח, זרקו את בגדיו של נתנאל שטפו את הסכינים ועוד.

כתוצאה ממעשי הנאשמים נגרם מותו של המנוח. לנאשמים יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, השמדת ראיה, שיבוש מהלכי משפט, הצתה והדחה בחקירה. התיק נחקר על ידי תחנת אילת במשטרת ישראל.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button