חדשות הארץמבזקים

מתנגדי הרפורמה הכריזו על יום שיבוש נוסף, התומכים הכריזו על הפגנת ענק בתל אביב

לקראת השלמת החקיקה של התיקון לצמצום עילת הסבירות שצפוי להעלות בקרוב לקריאה שניה ושלישית, מתארגנת עצרת תמיכה נוספת של מחנה הימין בממשלה, כאשר ההפגנה תתקיים ביום ראשון הבא (23.7) בצומת קפלן בתל אביב, מול קריית הממשלה. הבחירה בנקודה היא ככל הנראה בשל העובדה שהמקום הפך בחודשים האחרונים ל"מעוז ההפגנות של השמאל" לדבריהם של המארגנים.

מאחורי העצרת עומדים ארוגני הימין שארגנו את עצרת המיליון שהתקיימה עם פתיחת כנס הקיץ של הכנסת בירושלים, ובכוונתם לשחזר את ההצלחה ולהוציא שוב את מאות אלפי תומכי הממשלה לבוא ולהביע את תמיכתם.

הפגנת הימין בירושלים - הפגנה - הרפורמה המשפטית
ארכיון. צילום: רגבים

במודעה שפורסמה לקראת העצרת, תחת הכותרת 'המיליון מגיע לתל אביב', נכתב כי הכוונה של העצרת היא לעמוד לצד חברי הכנסת של הימין ולהביע את תמיכתם. לדברי המודעה, "ערב סיום הליכי החקיקה של עילת הסבירות. המחנה הלאומי כולו מגיע לרחוב קפלן בתל אביב. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנגד, ארגוני המאבק ברפורמה המשפטית וממשלת נתניהו הודיעו היום (חמישי) כי בשני הקרוב, ה 17.7, יתקיים יום התנגדות נוסף וכי צפויות במהלך כל השבוע הבא פעילויות שיבוש משמעותיות נוספות.

המארגנים מדגישים כי "רגע האמת מתקרב וקוראים ליו"ר ההסתדרות הכללית, ולראשי המשק מכלל הסקטורים, להודיע על השבתה כללית ולהצטרף ליום ההתנגדות, ובכך להכריח את הממשלה לעצור את החקיקה ההרסנית."

ממארגני יום השיבוש נמסר: ״נתניהו וממשלת חורבן הבית מקרבים את ישראל לתהום. המחירים העצומים בתחומי הביטחון, הכלכלה, היחסים הבינלאומיים והקרע בעם כבר ברורים. מול כל הנזקים האלה רק האזרחים והאזרחיות ברחובות יכולים להציל את הדמוקרטיה הישראלית. זה הזמן להחרפת ההתנגדות, כדי שהבית לא יתפורר״.

Back to top button