כלכלהמבזקים

דורגה במקום הגבוה ביותר: "הנפקת החברה בבורסה היא רק עניין של זמן"

חברת דירוג האשראי-מעלות S&P, הודיעה היום כי היא מעלה את דירוג התעשייה האווירית לדירוג המקסימלי של ilAAA ולדירוג BBB+ הבינלאומי בשל שיפור בתוצאות העסקיות, והתחזית היציבה.

כותבי הדו״ח סבורים כי "הנפקת החברה בבורסה היא רק עניין של זמן", והוסיפו כי "התוכנית האחרונה כוללת הנפקה של 25% מההון העצמי של תע"א לציבור, שהתמורה ממנה תתחלק בין החברה למדינה. מתוך תמורה זו, 700-600 מיליון דולר יתווספו ליתרת המזומנים של החברה והשאר יועבר למדינה."

מעלות הוסיפה כי התעשייה האווירית מסתמכת על כוח אדם מיומן כדי לבצע את הפרויקטים שלה בזמן ובתקציב, חשיבותה הרבה של החברה למדינת ישראל, הינה בזכות המגוון הרחב של מוצריה הצבאיים הנחוצים למשרד הביטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
התעשייה האווירית
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

יו"ר התעשייה האווירית, עמיר פרץ: " אני גאה על כך כי במשמרת שלי כיו״ר התעשייה האווירית ולמרות הקשיים מסביב של חוסר ודאות בשאלות כלכליות, התמודדות עם שימור ההון האנושי, התמודדות מול תחרות בארץ ובעולם הצלחנו לשפר את דירוג האשראי שלנו וזה יהפוך למנוף נוסף בהמשך חיזוק מעמדה של התעשייה האווירית בארץ ובעולם."

יור דירקטוריון התעשייה האווירית, עמיר פרץ
יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, עמיר פרץ. צילום: תע"א

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית מזניקה את ישראל לא רק בטחונית וטכנולוגית, גם כלכלית. אנו מודים למעלות S&P על הענקת דירוג השיא לחברה, אשר מבטא באופן ישיר את הצמיחה בתוצאותיה העסקיות בשנים האחרונות אל מול האתגרים הגלובליים, ותוצאות אלה מתאפשרות בזכות האנשים שמאחורי המספרים, העובדות והעובדים, המנהלות והמנהלים.״

Boaz Levy - IAI CEO בועז לוי מנכל התעשייה האווירית
בועז לוי מנכ"ל התעשייה האווירית. צילום: תע"א

סמנכ"ל הכספים של התעשייה האווירית, ערן אנציקובסקי: " העלאת דירוג התעשייה האווירית על ידי חברת הדירוג הבינלאומית S&P לדירוג המקומי המקסימלי AAA ולדירוג BBB+ הבינלאומי מבטאת את האמון של S&P בחברה ובחוסנה הפיננסי. אמון זה הוא תוצאה של הביצועים הפיננסים החזקים של החברה, מגמת השיפור המתמשך בביצועי החברה וביכולת החברה לייצר תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת."

ערן אנציקובסקי סמנכל כפסים תעשייה אווירית
ערן אנציקובסקי סמנכ"ל כפסים תעשייה אווירית. צילום: תע"א

Back to top button