מבזקיםצבא וביטחון

"חייבים לשים סוף לסבל התושבים במעברים"

בשנים האחרונות הפכו המעברים הביטחוניים ברחבי יהודה ושומרון למטרד ביטחוני וציבורי. לאור בקשתם של יו"ר מועצת יש"ע וראשי הרשויות, הנחה ראש הממשלה בנימין נתניהו את המל"ל לקיים עבודת מטה בנושא המעברים, שתגבש תכנית רב משרדית לפתרון הסוגיה.

במסגרת הנחייה זו, התקיימה אתמול (חמישי) פגישה של ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן ומנכ"לית מועצת יש"ע, שירה ליבמן עם גורמי מקצוע במל"ל, משרד הביטחון, המשרד לבל"מ, משטרת ישראל- מחוז ש"י ומחוז ירושלים ומג"ב עוטף ירושלים.

במהלך הפגישה שהתקיימה בגוש עציון הציגו נאמן וליבמן את צורכי ההתיישבות אל מול האתגר הביטחוני במעברים. כמו כן משרד הביטחון הציג את התכנית לשנת 2023/2024 לקידום מרכיבים הנדסיים שישפרו את מרקם החיים מול התושבים, בעת התנועה במעברים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן הודה לצוות המקצועי שגובש ואמר: "חייבים לשים סוף לסבל התושבים במעברים. כמי שמכיר את הסוגיה לבורייה בגוש עציון, במעברים מזמוריה, עין יעל, הל"ה והמנהרות, שמתי לנגד עיניי את המשימה לפתרון העומסים במעברים אלו ובכל המעברים ביהודה ושומרון. אני מודה לראש הממשלה נתניהו על שנענה לבקשתנו והנחה את המל"ל להוביל את המשימה באמצעות ריכוז כל גורמי המקצוע במשרדים השונים. בשם כלל ראשי הרשויות ביו"ש, אני מברך על הצוות המקצועי שגובש שמורכב מאנשי מקצוע ראשונים במעלה מכל משרדי הממשלה והגופים שעוסקים בנושא. נמשיך לעבוד יחד במלוא המרץ."

מתוך הישיבה. צילום: ללא קרדיט

Back to top button