מבזקיםתאונות דרכים

אופנוע החליק בנתניה, שני צעירים כבני 20 נפצעו קשה ובינוני

אופנוע עם שני רוכבים החליק לפני זמן קצר (שישי) ברחוב שלמה המלך בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע מתנדבי מד"א־הצלה שרון העניקו טיפול רפואי לשני פצועים ופינו לבית החולים לניאדו בעיר צעיר כבן 20 במצב קשה ולא יציב עם חבלות בגפיים וצעיר נוסף כבן 20 במצב בינוני עם פגיעה רב מערכתית.

גולן טאירי ואורן חדד חובשי מד"א־הצלה שרון שהגיעו למקום, סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו את הפצועים שוכבים על הכביש בהכרה מלאה. אחד מהם סבל מחבלה קשה בגפיים והשני סבל מפגיעה רב מערכתית. בסיוע חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ובהמשך הם פונו לבי"ח לניאדו בעיר כשמצבם קשה ובינוני."

פראמדיק מד"א מארק פדורוב וחובש בכיר במד"א אלכסנדר בלבין סיפרו: "שני הרוכבים שכבו על המדרכה כשהם בהכרה סובלים מחבלות קשות בגופם. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות וטיפול רפואי. הנחנו חסם עורקים לאחד מהפצועים שנפגע באורח קשה בגפיים ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. הפצוע השני שסבל מפגיעה רב מערכתית טופל גם כן במקום ע"י הצוותים של מד"א ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים - אופנוע - נתניה
צילום דוברות מד"א־הצלה שרון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button