מאמריםמבזקים

"מישהו מתכנן בעוד דקה לצלול עם המטוס הזה שבו כולנו יושבים"

פעיל המחאה הבולט נגד המהפכה המשפטית, חנוך סער פרסם היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שהפך בתוך שעות בודדות לויראלי וזכה לאלפי שיתופים ותגובות.

סער כתב על התרסקות מטוס שאירעה בשנת 2015 והשווה את המצב במדינת ישראל לרגע האחרון לפני שאירע האסון וכך כתב:

"144 נוסעים מאושרים וששה אנשי צוות עלו ב-24 במרץ שנת 2015 לטיסה של חברת 'ג'רמן ווינגס' שהיא חברת בת של 'לופטהנזה'.
המטוס המריא בשעה 09.00 מברצלונה בדרכו לדיסלדורף. השמיים היו בהירים. הראות היתה מצויינת. ארוחת הבוקר אמנם הכילה שילוב של שינקן וגבינה צהובה, אבל כנראה היתה טעימה לנוסעים. הכל היה סבבה.
בשעה 09.47 המטוס החל לשדר אותות מצוקה והחל בצלילה חדה. מעט אחרי השעה 10.00 המטוס התרסק בדרום הרי האלפים. כל 150 הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו במקום.
בתחילה איש לא הבין מה היתה סיבת הצלילה הפתאומית של המטוס. אחר כך התברר הבלתי ייאמן. הטייס הגרמני אנדראס לוביץ, בעבר דייל, ניצל כנראה את העובדה שהטייס השני הלך לשירותים, סירב לפתוח את דלת תא הטייס וריסק את המטוס בכוונה.
אם אתם שואלים… אותי מעניין מה קרה בתא הנוסעים משעה 09.47, כשהמטוס התחיל בצלילה מטורפת, ועד ההתרסקות, קצת אחרי השעה 10.00.
האם הנוסעים ראו את הצלילה והמשיכו לאכול כאילו כלום כי הרגישו שאם הם בחרו לעלות על המטוס מתוך בחירה עצמאית שלהם, בטוח שהטייס מבין מה הוא עושה? האם נרדמו ולא הרגישו בכלום? האם ניסו לפרוץ לתא הטייס, אבל היה כבר מאוחר?
אני בטוח שכל חברי לפייסבוק מספיק אינטליגנטים להבין למה אני מבלבל להם את המוח עם סיפור על נוסעים שעלו למטוס מתוך בחירה עצמאית ולא העלו בדעתם שבתא הטייס יושב טייס שהחליט 'תמות נפשי עם פלשתים'.
אני גם בטוח שיהיו כאלה שיגידו 'מה אתה בא לנו עם סיפור על מטוס גרמני וקברניט גרמני, מה הקשר?'
אבל אני, בדיוק כמוכם, יושב במטוס הענק הזה שנקרא 'מדינת ישראל'. אני רואה, בדיוק כמוכם, איזו ארוחת בוקר נפלאה מגישים לנו ('תראו איך בתי הקפה מלאים… תראו איך נתב"ג מפוצץ… תראו ותראו ותראו…')
ואני מזהה את ה'סימנים' ואת ה'תהליכים' ומבין שאנחנו בשעה 09.46 ומישהו מתכנן בעוד דקה לצלול עם המטוס הזה שבו כולנו יושבים.
לא מאמינים? חכו עוד דקה. אבל אז יהיה מאוחר, ואז כבר לא יעזור כל ה'אמרנו לכם'.
השעה 09.46… בבקשה… אל תצאו מהקוקפיט ואל תשאירו את הקברניט לבדו בתא הטייס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button