חדשות הארץמבזקים

"יום ההתנגדות הלאומי" נדחה ליום שלישי

ארגוני המחאה נגד המהפכה המשפטית הודיעו היום (שבת) כי "יום ההתנגדות הלאומי" שתוכנן להתקיים ביום שני, נדחה לשלישי. "פעולות התנגדות נחושות ואירועי מחאה יתקיימו ברציפות לאורך השבוע וככל שיידרש עד למועד החקיקה בשבוע לאחר מכן." אמרו.

בהודעת מארגני המחאה נכתב: "ביום שלישי הקרוב (18.7) ייערך יום ההתנגדות הלאומי שיפתח שבוע מאבק שלם וחסר תקדים של התנגדות אזרחית לחקיקה הדיקטטורית. שינוי המועד של יום ההתנגדות הלאומי מגיע לאחר הערכת מצב שהתקיימה ביממה האחרונה, שבה הוחלט לייצר רצף ימים של אירועי מאבק ופעולות מגוונות ונחושות עד לבלימת החקיקה הדיקטטורית."

"ארגוני המחאה קוראים לממשלת ישראל: עצרו את הרס צה״ל, ריסוק הכלכלה והקרע בעם. החורבן והקרע הוא על ראשכם וילווה אתכם כאות קין לדיראון עולם." נכתב בהודעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קפלן - תל אביב - מחאה - הפגנה - לילה
מחאה בקפלן בתל אביב

הערב יצאו מאות אלפים להפגנות ומחאות בכ- 150 מוקדים ברחבי הארץ ובמרכזם ההפגנה בקפלן.

המארגנים אמרו כי זהו השבוע ה-28 והדרמטי ביותר להפגנות נגד הדיקטטורה – "שעת האמת הגיעה – הזמן להגן על הבית הוא עכשיו. ‏ההפגנה מתקיימת לקראת עשרת הימים הדרמטיים ביותר מאז פרצה המחאה, בהם קואליציית חורבן הבית מתכוונת להביא להצבעה את חוק הדיקטטורה הראשון".

‏בהפגנה המרכזית בקפלן ינאמו הערב: שר המשפטים לשעבר דן מרידור, פרופ׳ שקמה ברסלר, סא״ל במיל׳ רון שרף, ממובילי ׳אחים לנשק׳, והעיתונאית העצמאית אור-לי ברלב. כמו כן יופיע הזמר חמי רודנר.

‏קודם להפגנה בקפלן תצא הצעדה השבועית של ארגוני המחאה. לראשונה הצעדה תצא מקניון גבעתיים.

‏מהמארגנים נמסר: "אנו עומדים רגע לפני חורבן הבית השלישי. ערב תשעה באב ונדמה שהקואליציה החליטה על החרבת הבית, היחידים שיכולים למנוע את ההרס הם מאות אלפי הישראלים שיצאו במספרים חסרי תקדים להגן על הבית. זאת היא מלחמה שחייבים לנצח בה."

Back to top button