צרכנות

לנפוש בטבע אך בנוחות ופינוק – חופשת גלמפינג בצפון

קרדיט לתמונות PIXABAY

חופשה בחייק הטבע אשר תאפשר לנו לחוות אותו מקרוב, במיוחד באזורי הטבעיים המרהיבים ביותר שבארץ דוגמת הגליל העליון, נשמעת לרבים מאיתנו כמו חלום. אך כאשר יורדים יותר לעומק הפרטים של החופשה, זה כבר לא בהכרח נשמע כל כך זוהר. במיוחד אם אנחנו מתעניינים לנפוש ממש בטבע עצמו, ולעשות למשל קמפינג בשטח. בדיוק מסיבה זו הומצא תחום ה"גלמפינג" ממנו ניתן למצוא וליהנות כיום בצפון הארץ.

 מהו "גלמפינג" וכיצד הוא משלב בין נופש בחייק הטבע לבין הנוחות והפינוק שאנחנו רוצים לקבל בחופשה טובה? אילו אפשרויות אטרקטיביות ומומלצות יש לחופשת גלמפינג בצפון כיום?

קרדיט לתמונות PIXABAY

מהו גלמפינג וכיצד הוא מפגיש בין הטבע לבין הפינוק שבחופשה?

במידה ואינכם מכירים עדיין את המושג "גלמפינג" (מילה המגיעה מאנגלית ונוצרת משילוב המילים "קמפינג" ו"גלאם" – זוהר או יוקרה…), מדובר בסוג חדש של קמפינג ואירוח אשר נפוץ במקומות רבים בעולם בשנים האחרונות. הרעיון הוא לשלב בין קמפינג בחיק הטבע, לבין נוחות ופינוק של בית מלון. כיצד זה נעשה? ובכן, האירוח מתבצע באוהלים גדולים ורחבי ידיים (אשר מוגנים מפני יתושים ומזיקים, כמובן…), ועם כל התנאים הנדרשים על מנת שלאורחים יהיה נוח, נעים ומפנק. במקום ידאגו עבורכם למקלחות חמות ושירותים נקיים, מטבח נוח ומצויד בו ניתן לבשל ארוחות, פינות נעימות לשבת בהן וכו'. כך, ניתן בעצם ליהנות מהטוב שבשני העולמות – לשהות בקמפינג תחת כיפת השמיים והכוכבים מצד אחד, אך ליהנות מכל הנוחות והתנאים המפנקים ביותר, מצד שני. להיות בטבע ולהרגיש כמו בבית מלון. ממש כך…

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפשרויות לגלמפינג בצפון הארץ כיום

המנהג של "גלמפינג" הפך כאמור נפוץ במדינות רבות בעולם בשנים האחרונות, וגם בישראל ניתן למצוא כמה אפשרויות ליהנות מהשילוב המעניין הזה.

בפרט, מתחם גלמפינג מושקע ומטופח במיוחד קיים בסמוך לכפר בלום שבגליל העליון, ממש בקרבת נהר הירדן ומסלול הקייקים והרפטינג המקומי. מתחם הגלמפינג של "בלום וילג' " מהווה את ההזדמנות האולטימטיבית לחוות את השילוב שבין פינוק ונוחות לבין קמפינג בחיק הטבע, באחת הנקודות היפות והמרהיבות ביותר בישראל כולה. במקום כל המתקנים הנדרשים על מנת שיהיה לאורחים נוח ונעים, אוהלים ממוזגים ומדשאות רחבות ידיים ומקום רב בו הילדים יכולים לשחק ולהתרוצץ. כל זה נמצא במרחק הליכה מהנהר עצמו, ובסביבה מלאת עצים וצמחייה שופעת.

גלמפינג בצפון במתחם של כפר בלום מהווה את הפתרון האולטימטיבי גם עבור מי שמגיע לעשות את מסלול הקייקים וגם עבור מי שלא, ויכול להוות נקודת בסיס מעולה ואולטימטיבית לכל טיול בצפון, בפרט בגליל העליון וברמת הגולן. מתאים כמובן לכל המשפחה, אך גם לזוגות ולקבוצות קטנות או גדולות. פשוט צרו קשר לקבלת פרטים ותיאום מראש.

לסיכום, גלמפינג מהווה כיום אפשרות אטרקטיבית ביותר בה מומלץ בחום להתנסות. בצפון הארץ, בסמוך לנהר הירדן, תמצאו את המקום האולטימטיבי לצאת בו לחופשת קמפינג זוהרת ומפנקת.

Back to top button