סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי בביקור ביחידת הימ"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ביקרו היום ביחידת הימ"מ במשמר איילון.

ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירה ביטחונית על הפעילות המבצעית בפעולה האחרונה בג'נין ועל פעילות היחידה בתקופה האחרונה בכלל. כמו כן, הוצגו לרה"מ שלל האמצעים, היכולות והפיתוחים המתקדמים והמסווגים של היחידה.

בתום הביקור העניק ראש הממשלה תעודות הערכה ליחידת הימ"מ וליחידת המבצעים של השב"כ, על רצף מבצעים מתוחכמים, נועזים ויצירתיים בשנים 2022-2023 – על תרומתם לסיכול הטרור ולהגנת אזרחי ישראל ביהודה ושומרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ללוחמים:
"אני שמח להיות כאן עם השר לביטחון לאומי והמפכ"ל, אני בא הנה כל כמה שנים, מתרשם ומתפעם כל פעם מההתקדמות, מהמחויבות, מהמקצועיות – וגם מהתוצאות.

בחצי שנה מאז שחזרתי לתפקיד ראש הממשלה, אתם ביצעתם עשרות סיכולים, כך גם בשנה קודם לכן – ואין אפס, פשוט אין אפס. ראיתי עכשיו מצגות יחד עם השר לביטחון לאומי של סיכולים שעשיתם, שהם סיכולים למופת. א' – חיסלתם את המחבלים, ב' – לא פגעתם כמעט בבלתי מעורבים, ג' – לא פגעתם בעצמכם, ואלה שלושת הדברים הראשונים שאנחנו מסתכלים עליהם. יש לכם הישגים מאוד מרשימים, ראיתי היום שאתם ממשיכים עם הרבה יצירתיות, הרבה יזמות, הרבה מקוריות וכל הזמן להיות לפני האויב – ואתם עושים את זה בצורה נפלאה.

אתם מצדיקים את ההחלטה שקיבלה הממשלה – להגדיר את הימ"מ כיחידה הלאומית שלנו ללוחמה בטרור. כל אחד ואחת מכם כאן מצדיקים את זה יום יום, שעה שעה. אני רוצה להביע הוקרה ותודה בשם ממשלת ישראל ובשם אזרחי ישראל. תודה רבה לכם.

בביקור האחרון שלי כאן היה לנו צילום עם הלוחמים – אחד מהם היה נעם רז ז"ל. אני רוצה להביע שוב את השתתפותנו ביגון של משפחתו, אבל גם את ההערכה שיש למשפחה אחת, שכל הזמן שומרת אחד על השני. תודה רבה לכם גם עבור זה".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר:
"הפעילות שאתם עושים ראויה לכל הערצה והערכה. עם ישראל כולו חב לכם חוב עצום, על פעילות אמיצה שאתם מבצעים באופן יום יומי, והסיכולים הרבים שאתם מבצעים בכל מקום במדינת ישראל. אתם הגיבורים שלנו ואנחנו מחוייבים להעניק לכם גיבוי מלא לפעולות שלכם, בשבועות הקרובים נביא לאישור הממשלה החלטה לחיזוק היחידה הלאומית ללוחמה בטרור כדי שלוחמי הימ"מ יוכלו להמשיך להיות ראשונים בכל מקום".

לרה"מ התלוו ר' הסגל צחי ברוורמן, מזכירו הצבאי אלוף אבי גיל, מפקד מג"ב היוצא ניצב אמיר כהן, מפקד מג"ב הנכנס ניצב בריק יצחק ומפקד יחידת הימ"מ תת ניצב ח'.

וידאו: רועי אברהם /לע"מ
סאונד: בן פרץ /לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

35 תגובות

  1. קריאה למרי אזרחי – סכנה לאומית

    השבוע יצאו מנהיגי המחאה בקריאה לתושבי ישראל לצאת למרי אזרחי, כלומר לבצע פעולות סרבנות, הימנעות משירות בצבא, הימנעות מתשלום מיסים, שביתה כללית, הפגנות, שריפת צמיגים, חסימת כבישים וכדומה. למעשה, אופי המרי התחיל כבר עם תחילת המחאה בישראל, וישנה תחושה קשה שעם ישראל עומד על פי תהום. אין ספק שקריאה כזו אינה חלק ממחאה לגיטימית, מדובר בחציית גבולות מסוכנת שאסור להמשיך בה.

    חשוב שנבין באופן חד-משמעי שמרי אזרחי וקיום המדינה אינם הולכים יחד, זהו המסלול המהיר לחורבנה הסופי של המדינה. אם נמשיך כך, לא ירחק היום בו התסריט שבו יקומו עלינו שכנינו ויגידו "זו לא ארצכם, זו ארצנו. אינכם רצויים פה יותר", יהפוך אפשרי. ובמקרה הטוב יארוז כל אחד מאיתנו טרולי, ונתפזר על פני הגלובוס. וגם זאת במידה שתהינה מדינות שיסכימו לפתוח את שעריהן ליהודים.

    לכן מי שחשוב לו להישאר בארץ, משמע להישאר בארץ במובנה המלא של המילה, צריך לפעול כדי לאחד את העם, כי זו תעודת הביטוח היחידה שלנו, שטר הבעלות היחיד שלנו על הארץ. כמו שכתב בעל הסולם בעיתון "האומה": "גם זה ברור שלמאמץ הכביר הדרוש לנו בדרך התחתים שלעומתנו, צריכים אחדות איתנה ומוצקת כפלדה מכל איברי האומה בלי שום יוצא מהכלל. ואם לא נצא בשורות מלוכדות לקראת הכחות האיתנים העומדים לשטן על דרכנו זה, נמצא תקוותינו נידונה כאבודה למפרע. ונסו נא להידמות בעצמכם בשעה שאיזה אומה מראה לנו את הדלת, כרגיל בימינו אלה, הנה אז בוודאי שאף אחד ממנו לא יעלה על ליבו את השייכות המפלגתית שלו, כי הצרה הייתה לשה את כולנו לעיסה אחת, אם להתגונן או ליטול חבילותנו על שכמינו ולברוח אי-שם ביבשה או בימים".

    מובן שכל הכאוס שמתרחש כאן אינו מקרי, הוא מוזן וממומן על ידי כוחות מחוץ ומתוך ישראל שמקווים להפיל לא רק את הממשלה, כי אם את המדינה כולה. אז למה הבורא מצייר במציאותנו כאלו מצבים ודווקא עכשיו? כדי שיקרה שינוי בתוך עם ישראל, כדי לעורר את עם ישראל להכיר בכך שהפירוד דוחק אותנו לקצה, בתקווה שנפנים שההצלה היחידה משבירה מוחלטת של המדינה והעם שלנו תלויה בכך שנלמד להתייחס טוב איש לרעהו. אחרת, מהר מכפי שאנחנו מעלים על הדעת, לא יהיה עם ישראל. למעשה, גם היום אין עם ישראל, יהודי נקרא מי שמקיים איחוד בתוך העם. ואם אין איחוד, אין עם. בל נשלה את עצמנו, אין ולא תהיה דרך שבה נוכל להמשיך להתקיים מלבד ויתור הדדי מצד כל אחד כלפי כולם בתוך האומה.

    הבעיה שהיום אין איש מסכים עם ערך האיחוד, לא דתיים ולא חילוניים, לא שמאלנים ולא ימנים, אף אחד לא מעוניין לטרוף את הקלפים ולשנות את פני האומה. אין שום כוח בעם ישראל שמכוון או מוכן לזה. בעל הסולם מזהיר ב"כתבי הדור האחרון", "אם עוד לא ברור לעולם החורבן הכללי שהם עתידים להביא לעולם, יחכו עד למלחמות עולם שלישית או רביעית חס ושלום, ואז יעשו פצצות האטום והמימן את שלהם".

  2. GRAZIE PER IL VOSTRO IMPEGNO E LAVORO SVOLTO NEL PASSATO E NEL PRESENTE PER IL BENE E GLI INTERESSI LA DIFESA E LA SICUREZZA DEL NOSTRO AMATO POPOLO DI ISRAELE L'IDEALE E LA GIUSTA CAUSA DA PROMUOVERE E PORTARE AVANTI OGNI GIORNO.
    VI BENEDICA GRANDEMENTE DIO ONNIPOTENTE PADRE, FIGLIO, E SPIRITO SANTO.NUMERI 6:24-26,27.
    DA VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN,CHE VI VUOLE UN MONDO DI BENE.

  3. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙 👏

  4. לא תתכן הסכמה: הידברות=שטות כי:
    גוש רל"ב=חרם (בגלל נתניהו),
    (1)  בגלל ש לא תהייה הסכמה מציע:
    להגדיר גבולות החקיקה:   
    1: למנוע פגיעה בזכויות פרט    
    2: לשפר איכות השופטים
    לוין טעה כשאמר שבחירת שופטים ע"י הקואליציה תפגע בדמוקרטיה כי:
    לשופטים: יש יותר עצמאות מכולם, כלומר:
    שופט-מחוייב-לממנה-אותו
    = שופט-מושחת
    ולכן לא ייבחר: (כי תהליך הבחירה כולל בדיקת אופי…)
    (2)  הערה: היחיד בכנסת, שמתאים להיות ראש-ממשלה, הוא "נתניהו" (כי "בנט" פרש). יחיד, כי:
    לאחרים: יכולת חשיבה מועטה מידי.
    (2.1) הנ"ל: מנעו מ "גנץ" להיות רוה"מ, כי נוכחו:  שחסר במוחו "חומר-אפור" … 
    (2.2)  נסיקת "גנץ" ב"סקרים" בגלל "מחסור-ביכולת-חשיבה" (בעם ובכנסת) ולכן "נתניהו" יחיד ב"כנסת-הנוכחית" שמתאים (להיות רוה"מ)
    (3)  הסבר: "לפיד" ואולי אפילו "גנץ" יכולים (להיות רוה"מ) במדינה לא מאויימת, כי: בהן אפשר להסתפק בבינוניות של הפקידים…
    (4)  לא להתראיין: כי "התקשורת-שבויה" 
    (5) להודות לנשיא על המאמץ כי:
    החקיקה, ממילא, מבוצעת בכנסת.
    החקיקה תמיד: "לא-בבת-אחת", אלא: "סעיף-ועוד-סעיף", כי מתבצעת "בדיון-ועוד-דיון" ו"לא-בהכתבה-בבת-אחת".
    לכן שטות לשאול: "מה-התכנית-הכוללת";
    וגם: "אסור-לעצור-חקיקה", כי:
    "נבחרים-כדי-לעבוד".

  5. צהריים טובים לך…ה "גרירה" של אלוביצץ' בהקשר לתיק 4000 זה כדי לשים אותך בכלא עד היום האחרון בחייך…יותר מכך הם יתעללו נפשית באישתך וביאיר למעט בנך הקטן..באלוהים הם יפתחו שמפניות. …אתה תהיה כמו מסכן ששב"ס מסביבך…ואפילו התא שלך יהיה עם מאוורר ולא מזגן…הכל סגור עם איראן ועם כולם גם מצפון…ועכשיו יסגרו את העיניים גם מדרום..הג'יהאד כפוף לאירן..עכשיו התור של חמאס…זו מלחמת על חיים ועל המוות..אמרתי לך יש אדם אחד שבואותו מצב שאתה נמצא בו בדיוק…אבל הוא הרבה יותר חזק מהחבורה שמנהלת את ארה"ב…הם חזקים בבתי המשפט…לא בצבא ובמשטרה…הוכחה אחת על זיוף הבחירות..חותכת…הוא יעשה מהפכה…ואז האיום מעילך יוסר….אז להפעיל את כל התאים האפורים במוח…לא לישון טוב עד שזה יבוצע..למה הם ישימו אותך לראווה בבית משפט…כמו ששמים חיה בגן חיות….עם גידופים כמובן. .יום טוב ‏‪

  6. מי שרוצה להיות טוב שיתכונן להיות רע

    מספרים על בחור צעיר שהגיע לחכם ומבקש שיקבל אותו בתור תלמיד. "אתה יודע לשקר?" שאל החכם. "לא, כמובן שלא", אמר התלמיד. "ולגנוב?", "לא". "ולהרוג?", "לא!". "אז לך ותלמד את כל זה, וכשתבין ותכיר, אל תעשה זאת יותר".

    בטח החכם היה מקובל. כי מי שעוסק בחכמת הקבלה יודע מניסיונו שכדי להיות אדם גדול צריכים לעבור בו כל הרצונות, מהטובים עד הגרועים ביותר. הוא צריך להכיר מהי התכונה האמיתית הפועלת בו לכל עומקה, ואז להתעלות מעליה.

    מצד הטבע, יש בנו רק רע, כמו שכתוב על הבורא שאמר "בראתי יצר הרע". מנגד, הבורא ציווה עלינו לפעול לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך", מצווה המוטלת על מי שמבקש ללמוד להיות חכם גדול. על אדם שחסרה לו התחושה של אותו יצר הרע שמנהל ומסובב אותו עדיין לא מוטלת מצוות האהבה.

    החכם בסיפור שלח את הבחור להכיר את עצמו עד היסוד, ללמוד את כל הרצונות והתאוות הטמונים בו בלי שהוא חש ומודע להם. כשאדם מתחיל להכיר את המנוע הפנימי שלו הכול נפתח בפניו. בהדרגה מתגלה לפניו כל היצר, הוא נחרד ממנו ואז, כמו אותו חכם שכבר עבר את כל השלבים של גילוי היצר האגואיסטי שבתוכו, הוא מתחיל לגלות את התכונה ההופכית.

    ייתכן ועדיף לשבת בשקט בצד ולא לעבור את התהליך המטלטל הזה, אבל אז אדם נשאר כמו פרח יפה או חתלתול, ברמת צומח או חי, ולא מממש את רמת האדם. יש דתות שקוראות לעשות כך, להרדים את היצרים. הן נותנות למאמינים שלהן עקרונות ועצות איך לא לגעת ברע שנמצא בהם. אבל חכמת הקבלה מסבירה שהיצר הרע נועד לעבוד איתו, לטפס בעזרתו אל הטוב. כתוב, "כל הגדול מחברו יצרו גדול ממנו", ככל שהיצר הרע גדול יותר כך ניתן להרכיב על פניו את היצר הטוב.

    בסופו של דבר כולנו נצטרך להכיר את הרע שבנו ולקיים את מצוות אהבת הזולת. לא נצליח להחביא את הרע למשך זמן רב ולהמשיך לחיות איתו כרגיל. אבל ככל שיתעוררו להכיר בו יותר אנשים, נעבור את תיקון הלב בצורה קלה ומהירה. למזלנו המקובלים כבר כבשו לנו את הדרך ללכת בה, רק צריך להקשיב לעצתם.

  7. השם ישמור אותך נתניהו
    ויקח ביסוריים ועינויים את כל אויבייך שילכו עכשיו כםרה על נעליך❤❤❤❤❤אמןבמהרה

  8. הפגנות לא יעבדו פה

    הפגנה היא אולי הכלי של כל מדינה בעולם לצעוק את מה שחסר לה, אבל לא בארצנו. ישראל לא מנוהלת על פי אותו חוק קיומי ולכן הפגנות רבות-משתתפים ומתוקשרות ככל שיהיו לא יעשו את העבודה.

    החוק שחל ומרחף מעל ראשו של עם ישראל מאז עמדנו תחת הר סיני הוא לעצב קשרים הדדיים של קרבה בלתי אמצעית בין כל חלקיו, יחסים היוצאים מהלב ונכנסים אל הלב, כי רק מתוכם יכול העם למלא את חסרונותיו, לקבל סיפוק ותחושת הגשמה.

    גם אם נצטיין בטכנולוגיות מתקדמות, במערכות חכמות, נבנה מפעלים, נייבש ביצות ונרטיב את הנגב – לא נראה ברכה בחיינו, לא נרגיש שמחה בעמלנו, כי לא נועדנו לקבל סיפוק מחומר אלא מרוח, מקשרים הדדיים. כך שאנשים תמיד יישארו מתוסכלים וממורמרים עד שלא נממש אותם. לכן הפגנות לא יועילו להמתיק את המרירות ולא ישנו דבר.

    הפגנות באות בטענות במקום לבנות, באות לשבור קשרים בכוח וצרחות. במקום לקרב הן מפרידות. אפילו הפגנות "למען אחדות" לא יעבדו משום שהן לא הפורמט לבנות אותה. אחדות צריך לבנות בהדרגה, בתשומת לב שקטה רכה וסבלנית; בדרך אחת: חינוך.

    חינוך נקרא לפנות אל השכל ואל הרגש, להביא להבנה שבקשרים בינינו תלוי העתיד הטוב שלנו. חינוך היה גם מטרתן של ארבעים שנות הנדודים במדבר עם משה רבנו. אחרי הבריחה ממצרים היה צריך להשאיר מאחור את כל תבניות האגו שתפסנו במשך הגלות; לנטוש בשממת המדבר את ה"אני ורק אני", לתת לאגו להירקב ולמות כדי להמשיך קדימה.

    רק הדור החדש שקיבל חינוך במדבר להיות ערב זה לזה, שלמד שכל אחד אחראי לכולם, שהרגיש את הסיפוק הגבוה שיש בקבוצה שבנויה כמשפחה אחת גדולה, שחווה את הכוח הרוחני של ה"אנחנו", יכול היה להיכנס לארץ ישראל. זה היה תנאי הכניסה.

    זה תנאי החיים כאן גם היום. החוק הרוחני מחייב את עם ישראל היושב על אדמת ישראל לחיות בערבות ובאחדות, אחרת לא נחזיק כאן והארץ תפלוט אותנו חזרה לגלות. על האומה הישראלית לבנות חברה שחוק החיים שלה הוא "ואהבת לרעך כמוך" כדי שהעולם יעתיק את החוק הזה על עצמו ויעשה שלום בין כל חברי האנושות. זו מטרה מיוחדת, גבוהה לאין השוואה מרק להפגין ולזעוק "הממשלה לא מתאימה לנו".

    ומכיוון שזו מטרתנו, עלינו לפעול נגד יצר הרע שלנו, נגד העם קשה-העורף ומלא השנאה שהפכנו להיות, ולאחד את כל הרצונות והתקוות. אנחנו צריכים לשאוף להתכלל זה בזה מבלי לזלזל אחד בשני; לדאוג זה לזה, להיזהר אחד על השני בכבישים, בכל מקום לחשוב – איך אנחנו יכולים להתקרב כולם לכולם?

    במקום לעמוד ולהפגין, יותר מתאים לנו לשבת ולדבר, אפילו לרקוד ולשיר יחד – לעשות פעולות שמחברות בין אדם לחברו. בתוך הפעולות האלו נתחיל להרגיש שמתפנה בנו מקום להיות עם אחד. שאין בינינו שום דבר מפריד. אפילו חילוקי הדעות, ימין, שמאל, אמצע ועוד חלוקות, לא חשובים. העיקר שנעזוב כל דבר שמפריד בינינו מאחור ונתחבר מעל הכול.

  9. איזה ביבי שקרן!
    ממשלת בנט לפיד היא זאת שקיבלה החלטה להגדיר את היממ כיחידה הלאומית של ישראל ללוחמה בטרור!!!
    ביבי היה 12 שנים ראש ממשלה ולא קיבל החלטה כזאת!!!
    האיש פשוט לא איתנו… הוא משקר לציבור בפנים ואשכרה חושב שכולם טיפשים להאמין לשטויות שלו…
    טוב יש טיפשים- הביביסטים אבל לא כולם כאלה

  10. הפגנות לא יעבדו פה

    הפגנה היא אולי הכלי של כל מדינה בעולם לצעוק את מה שחסר לה, אבל לא בארצנו. ישראל לא מנוהלת על פי אותו חוק קיומי ולכן הפגנות רבות-משתתפים ומתוקשרות ככל שיהיו לא יעשו את העבודה.

    החוק שחל ומרחף מעל ראשו של עם ישראל מאז עמדנו תחת הר סיני הוא לעצב קשרים הדדיים של קרבה בלתי אמצעית בין כל חלקיו, יחסים היוצאים מהלב ונכנסים אל הלב, כי רק מתוכם יכול העם למלא את חסרונותיו, לקבל סיפוק ותחושת הגשמה.

    גם אם נצטיין בטכנולוגיות מתקדמות, במערכות חכמות, נבנה מפעלים, נייבש ביצות ונרטיב את הנגב – לא נראה ברכה בחיינו, לא נרגיש שמחה בעמלנו, כי לא נועדנו לקבל סיפוק מחומר אלא מרוח, מקשרים הדדיים. כך שאנשים תמיד יישארו מתוסכלים וממורמרים עד שלא נממש אותם. לכן הפגנות לא יועילו להמתיק את המרירות ולא ישנו דבר.

    הפגנות באות בטענות במקום לבנות, באות לשבור קשרים בכוח וצרחות. במקום לקרב הן מפרידות. אפילו הפגנות "למען אחדות" לא יעבדו משום שהן לא הפורמט לבנות אותה. אחדות צריך לבנות בהדרגה, בתשומת לב שקטה רכה וסבלנית; בדרך אחת: חינוך.

    חינוך נקרא לפנות אל השכל ואל הרגש, להביא להבנה שבקשרים בינינו תלוי העתיד הטוב שלנו. חינוך היה גם מטרתן של ארבעים שנות הנדודים במדבר עם משה רבנו. אחרי הבריחה ממצרים היה צריך להשאיר מאחור את כל תבניות האגו שתפסנו במשך הגלות; לנטוש בשממת המדבר את ה"אני ורק אני", לתת לאגו להירקב ולמות כדי להמשיך קדימה.

    רק הדור החדש שקיבל חינוך במדבר להיות ערב זה לזה, שלמד שכל אחד אחראי לכולם, שהרגיש את הסיפוק הגבוה שיש בקבוצה שבנויה כמשפחה אחת גדולה, שחווה את הכוח הרוחני של ה"אנחנו", יכול היה להיכנס לארץ ישראל. זה היה תנאי הכניסה.

    זה תנאי החיים כאן גם היום. החוק הרוחני מחייב את עם ישראל היושב על אדמת ישראל לחיות בערבות ובאחדות, אחרת לא נחזיק כאן והארץ תפלוט אותנו חזרה לגלות. על האומה הישראלית לבנות חברה שחוק החיים שלה הוא "ואהבת לרעך כמוך" כדי שהעולם יעתיק את החוק הזה על עצמו ויעשה שלום בין כל חברי האנושות. זו מטרה מיוחדת, גבוהה לאין השוואה מרק להפגין ולזעוק "הממשלה לא מתאימה לנו".

    ומכיוון שזו מטרתנו, עלינו לפעול נגד יצר הרע שלנו, נגד העם קשה-העורף ומלא השנאה שהפכנו להיות, ולאחד את כל הרצונות והתקוות. אנחנו צריכים לשאוף להתכלל זה בזה מבלי לזלזל אחד בשני; לדאוג זה לזה, להיזהר אחד על השני בכבישים, בכל מקום לחשוב – איך אנחנו יכולים להתקרב כולם לכולם?

    במקום לעמוד ולהפגין, יותר מתאים לנו לשבת ולדבר, אפילו לרקוד ולשיר יחד – לעשות פעולות שמחברות בין אדם לחברו. בתוך הפעולות האלו נתחיל להרגיש שמתפנה בנו מקום להיות עם אחד. שאין בינינו שום דבר מפריד. אפילו חילוקי הדעות, ימין, שמאל, אמצע ועוד חלוקות, לא חשובים. העיקר שנעזוב כל דבר שמפריד בינינו מאחור ונתחבר מעל הכול.

  11. מוחקים כאן תגובות. כבוד גדול וראוי לימ"מ על התרומה האדירה לביטחוננו ועל האומץ וההקרבה של לוחמיה. יפה שראש הממשלה הקדיש מזמנו לברך. הערכה לראש הממשלה הקודם, נפטלי בנט, שהיה הוא זה שהפך את הימ"מ לכח הרשמי של ישראל ללוחמה בטרור.

  12. הפגנות לא יעבדו פה

    הפגנה היא אולי הכלי של כל מדינה בעולם לצעוק את מה שחסר לה, אבל לא בארצנו. ישראל לא מנוהלת על פי אותו חוק קיומי ולכן הפגנות רבות-משתתפים ומתוקשרות ככל שיהיו לא יעשו את העבודה.

    החוק שחל ומרחף מעל ראשו של עם ישראל מאז עמדנו תחת הר סיני הוא לעצב קשרים הדדיים של קרבה בלתי אמצעית בין כל חלקיו, יחסים היוצאים מהלב ונכנסים אל הלב, כי רק מתוכם יכול העם למלא את חסרונותיו, לקבל סיפוק ותחושת הגשמה.

    גם אם נצטיין בטכנולוגיות מתקדמות, במערכות חכמות, נבנה מפעלים, נייבש ביצות ונרטיב את הנגב – לא נראה ברכה בחיינו, לא נרגיש שמחה בעמלנו, כי לא נועדנו לקבל סיפוק מחומר אלא מרוח, מקשרים הדדיים. כך שאנשים תמיד יישארו מתוסכלים וממורמרים עד שלא נממש אותם. לכן הפגנות לא יועילו להמתיק את המרירות ולא ישנו דבר.

    הפגנות באות בטענות במקום לבנות, באות לשבור קשרים בכוח וצרחות. במקום לקרב הן מפרידות. אפילו הפגנות "למען אחדות" לא יעבדו משום שהן לא הפורמט לבנות אותה. אחדות צריך לבנות בהדרגה, בתשומת לב שקטה רכה וסבלנית; בדרך אחת: חינוך.

    חינוך נקרא לפנות אל השכל ואל הרגש, להביא להבנה שבקשרים בינינו תלוי העתיד הטוב שלנו. חינוך היה גם מטרתן של ארבעים שנות הנדודים במדבר עם משה רבנו. אחרי הבריחה ממצרים היה צריך להשאיר מאחור את כל תבניות האגו שתפסנו במשך הגלות; לנטוש בשממת המדבר את ה"אני ורק אני", לתת לאגו להירקב ולמות כדי להמשיך קדימה.

    רק הדור החדש שקיבל חינוך במדבר להיות ערב זה לזה, שלמד שכל אחד אחראי לכולם, שהרגיש את הסיפוק הגבוה שיש בקבוצה שבנויה כמשפחה אחת גדולה, שחווה את הכוח הרוחני של ה"אנחנו", יכול היה להיכנס לארץ ישראל. זה היה תנאי הכניסה.

    זה תנאי החיים כאן גם היום. החוק הרוחני מחייב את עם ישראל היושב על אדמת ישראל לחיות בערבות ובאחדות, אחרת לא נחזיק כאן והארץ תפלוט אותנו חזרה לגלות. על האומה הישראלית לבנות חברה שחוק החיים שלה הוא "ואהבת לרעך כמוך" כדי שהעולם יעתיק את החוק הזה על עצמו ויעשה שלום בין כל חברי האנושות. זו מטרה מיוחדת, גבוהה לאין השוואה מרק להפגין ולזעוק "הממשלה לא מתאימה לנו".

    ומכיוון שזו מטרתנו, עלינו לפעול נגד יצר הרע שלנו, נגד העם קשה-העורף ומלא השנאה שהפכנו להיות, ולאחד את כל הרצונות והתקוות. אנחנו צריכים לשאוף להתכלל זה בזה מבלי לזלזל אחד בשני; לדאוג זה לזה, להיזהר אחד על השני בכבישים, בכל מקום לחשוב – איך אנחנו יכולים להתקרב כולם לכולם?

    במקום לעמוד ולהפגין, יותר מתאים לנו לשבת ולדבר, אפילו לרקוד ולשיר יחד – לעשות פעולות שמחברות בין אדם לחברו. בתוך הפעולות האלו נתחיל להרגיש שמתפנה בנו מקום להיות עם אחד. שאין בינינו שום דבר מפריד. אפילו חילוקי הדעות, ימין, שמאל, אמצע ועוד חלוקות, לא חשובים. העיקר שנעזוב כל דבר שמפריד בינינו מאחור ונתחבר מעל הכול.

  13. 15.7.23 שעה 15.00 מהיום ועד יום שני 17.7.23 ימים טובים מאוד להמשך החקיקה !!!! לא להתייחס לפסיכים !!!!

  14. Hey
    Your military and police. Continually attac christians muslims and orthodox jews.
    That land is yours by Gods grace!!!!
    And can be taken away

    From the highest To the lowest
    As above so below
    Be. Nice!!!!!

Back to top button