מבזקיםפוליטי / מדיני

"מי שאל אותך?" חה"כ מהאופוזיציה שהעז לצאת נגד המחאה

חבר הכנסת ממפלגת כחול לבן שבאופוזיציה, מתן כהנא, פרסם לפני זמן קצר (שלישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא יוצא כנגד המחאה שהתקיימה בבית הדין הרבני בתל אביב. בעקבות הציוץ, קיבל כהנא תגובות זועמות מגולשים התומכים במחאה ואף עלבו בו בחלק מהן.

"איך למען השם בית הדין הרבני קשור למחאה נגד הרפורמה המשפטית? המאבק צריך להתמקד ברפורמה שמקודמת חד-צדדית. פעולות כאלה מרבות פילוג בישראל (וגם פוגעות במחאה). אנחנו בימי בין המיצרים שמזכירים לנו מה קורה כשאנחנו מפולגים. אסור להגרר למלחמת אחים." כתב כהנא בציוצו.

התגובות שקיבל ברובן היו נגדו וחלקן היו קשות. רועי ניומן, אחד ממובילי המחאה הגיב לו וכתב "מתן, הדבר היחידי שלא קשור למחאה זה אתה." עוד גולש כתב לו "מי שאל אותך". יעלי אבנרי כתבה לו: "מה נעשה עם קרנפים כמוך?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"f ממפלגת יש עתיד, משה טור פז הגיב אף הוא לכהנא וכתב לו: "כמו שאתה יודע היטב מתן, אחד החוקים המקודמים כרגע מכפיף את כלל הרבנים לרבנות הראשית וחוק אחר מרחיב את סמכויות בתי הדין לדון במזונות. זה חלק נוסף בהפיכה המשטרית. גם אתה כשר דתות התנגדת לזה. לא למלחמת אחים זה מאד חשוב אבל אינך רואה את הקשר?"

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button