מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרה סייעת בגן ילדים בהוד השרון בחשד לפגיעה בפעוטות

חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח ממשרד החינוך בדבר חשד לתקיפת חסרי ישע בידי סייעת, על ידי התנהלות אגרסיבית כלפי פעוטות בגילאי שנה – שנתיים בגן פרטי בהוד השרון.

בתוך כך, השוטרים עצרו בתום צפיה בסרטונים, סייעת בגן – תושבת טירה כבת 22 בחשד לעבירות האמורות, לרבות טלטול והאכלה בכח וכן עכבו לחקירה את מנהלת הגן- תושבת הוד השרון בשנות ה 50 לחייה.

בתום חקירתן ובהתאם לחומר הראיות בתיק הוחלט על מעצר הסייעת והבאתה היום (רביעי) לדיון בבית המשפט בפתח תקווה, בבקשה להאריך את מעצרה ומנהלת הגן נשלחה למעצר בית. החקירה נמשכת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטעם עיריית הוד השרון נמסר: "הפרסום הבוקר על חשד לאירוע אלימות בגן פרטי בעיר, זעזע והדאיג את כולנו. הורים ששולחים את בנותיהם ובניהם הקטנים לגן, חייבים לדעת שהם בידיים בטוחות והיום האמון הזה התערער. חקירת המשטרה נמשכת והפרטים המלאים לא נמצאים בידנו אך עיריית הוד השרון ערוכה להעניק להורים ולילדות והילדים את מלוא הסיוע והתמיכה הרגשית הנדרשים. כחלק מהשירות להורים פתח השירות הפסיכולוגי חינוכי של עיריית הוד השרון קו חם להורי הגן לייעוץ ולתמיכה רגשית."

"על פי הודעת משרד החינוך, החל ממחר ייסגר הגן, עד להודעה חדשה בנושא. הורי הילדות והילדים בגן יודעו על ידי משרד החינוך. נמשיך ללוות את ההורים ולהעניק להם את מלוא הסיוע הנדרש. ההורים מוזמנים לפנות לקו במספר: 09-8894370. הקו החם הישיר יפעל בין השעות 07:30 – 16:00. לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות למוקד העירוני 108 שיקשר לשירות הפסיכולוגי החינוכי." הוסיפו בעירייה.

הונאה - ביטוח לאומי - מעצר
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button