מבזקיםפוליטי / מדיני

"הכי מסוכן במדינה": לשר אמסלם יש 'בטן מלאה' על היועמ"שית וחיל האוויר | צפו

השר דודי אמסלם ידוע בנאומיו מעל דוכן הכנסת. היום (רביעי) נשא השר נאום נוסף ובו דיבר על היועמ״שית, גלי בהרב מיארה וכינה אותה "האדם הכי מסוכן במדינת ישראל", אמירה שכמובן גררה תגובות רבות. "היא נזק ביטחוני, וסכנה ממשית ליציבות המדינה", הוסיף אמסלם.

חבר הכנסת גדעון סער הגיב לדברי השר אמסלם נגד היועצת המשפטית לממשלה: ‏״השר במשרד המשפטים״, בנאום הסתה מבחיל נוסף שכולל גם אלמנטים מיזוגניים (״פנים ורולים״), חושף בגלוי את התוכנית להדחת היועצת המשפטית לממשלה. המאבק הוא נגד שלטון שלא מוכן לשום מגבלה על כוחו וחותר להיות מעל לחוק. הסכנה למדינה היא הממשלה הקיצונית בתולדות ישראל, לא היועצת המשפטית שלה."

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב: ‏״במדינה מתוקנת אמסלם היה מפרסם התנצלות או מפוטר, אבל בממשלת הקיצוניים של נתניהו, ההסתה והתרת דמם של שומרי הסף והפיכתם לאויבים – הפכו לשיטת עבודה. ‏מחזק את היועמ״שית וקורא לה להמשיך למלא את תפקידה ללא מורא״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באותו הנאום, התייחס אמסלם גם לנפוטיזם הקיים בחיל האוויר והשווה את המצב לקבוצה אתנית הנקראת עלווים שמרכזם היה בסוריה, שלטענתו היוו כעשרה אחוזים אך שלטו בכל מוקדי הכוח.

"תגידו מה שתגידו- הימין בחיים לא יערב ככה את צה"ל ויפגע בביטחון המדינה! נצטרך לשבת אחרי שהאירוע הזה יגמר, ביננו לבין עצמנו, ולהבין איך הגענו למצב שיש מקומות בצבא שיש שם איי שמאל שתופסים את המדינה בגרון? אני רואה סבא, אבא ובן, אני מבין שיש פה אירוע…הסבא טייס, האבא טייס, הבן טייס, הנכד יהיה טייס גם. אין עוד אנשים אחרים במדינה? צריכים לחזק את צה"ל שיהיה שוב צבא העם, של כולם- לא צבא שיש בו אליטות." כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו.

דודי אמסלם
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button