חדשות הארץמבזקים

גל החום ״קלאון״ עדיין פה: ב'אלקטרה' דיווחו על אלפי פניות

בימים האחרונים פוקד אותנו גל החום הכבד ״קלאון״, במהלכו נשברו שיאים בטמפרטורות ברחבי הארץ, וככל הנראה מדובר בקדימון למה שצפוי להיות לנו בהמשך הקיץ והחגים הקרובים.

כמו בכל גל חום, רבים מדליקים את המזגן לשעות ארוכות, ובחלק מהמקרים מדובר בהפעלה לראשונה לאחר תקופה ממושכת בה היה כבוי או בשימוש מועט. כתוצאה מכך, חברת אלקטרה נערכה בצורה מקיפה לקבלת פניות רבות לסיוע וטיפול, וכן נעשה תגבור כוח האדם במוקדי השירות.

במהלך גל החום שהחל בסופ״ש החברה קיבלה וטיפלה במוקד החברה מעל ל-5,000 פניות שירות של לקוחות, מתוכם נציגי החברה הגיעו לסייע בימי השיא ביותר מ-1,500 פניות בבתי הלקוח, במגוון דרכים, וביניהם בדיקות איכות תקופתיות, ניקיון, אספקת גז, סיוע בתפעול וכדומה, כאשר 90% מהפניות נפתרו כבר במעמד הביקור הראשון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

80% מפניות השירות נפתרות באופן עצמאי על ידי הלקוחות בעזרת הדרכה טכנית שניתנת מרחוק בדיגיטל על ידי נציגי השירות הטלפוני, ורק כ-20% מקריאות השירות נשלחים טכנאים לבית הלקוח. כיום יותר מ-40% מהפניות לחברה נעשות דרך ערוצי הדיגיטל ונתון זה ממשיך לעלות. בנוסף, לחברה מערך שליחים המספקים חלקי חילוף באופן מיידי ויעיל ברחבי הארץ, מה שאפשר לסיוע מיידי גם בגל החום.

מנכ״ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר אמר: ״כחברה שמספקת מאות אלפי מזגנים בשנה, יש לנו אחריות גדולה על לקוחותינו. בימים בהם מזג האוויר קיצוני וצפוי להיות אף יותר, ההיערכות שלנו חשובה על מנת לסייע לכלל הלקוחות. דאגנו לתגבור מוקד השירות ונותני השירות, נערכנו וממשיכים להיערך לכל תרחיש.״

גל חום - חמסין - שרב - שמש
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button