מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: נטל סכין מטבח ודקר את אשתו לעיני ילדיו

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נאשם (41) מאזור חיפה בגין ניסיון לרצח, חבלה בכוונה מחמירה, התעללות בקטין, איומים ועוד. הנאשם דקר את אישתו מול ילדיו הקטינים ותקף שניים מילדיו.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד מיכל אפלבוים, הנאשם והמתלוננת הם בני זוג ויש להם 7 ילדים, כאשר הילד הבכור הוא בן 20. הנאשם, בנוכחות בנם בן ה-14 והפעוטות בני השנתיים ו-3, איים על אשתו שהייתה במטבח לאחר שלא איתר את תעודת הזהות שלו. לאחר שאשתו עוד לא הספיקה לענות, לקח סכין מטבח גדולה ומיד דקר באמצעותה את בחזה, בכוונה לגרום למותה, כשלידם עומדים הקטינים צועקים ובוכים.

המתלוננת התחננה בפני הנאשם שיפסיק את מעשיו, תוך שצעקה וזעקה, אולם הנאשם, שהיה נחוש לגרום למותה, המשיך לדקור אותה ואף שפך על ברכיה מים רותחים. כל זאת עשה הנאשם בנוכחות הקטינים, אשר צעקו, בכו וברחו מהמטבח. למשמע זעקות הקטינים והמתלוננת, הגיע בנם בן ה 12 אל המטבח וראה את הנאשם דוקר את המתלוננת. בעקבות זאת נשכב בן ה 12 על הרצפה, רעד מפחד ובכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם הניף את הסכין לעבר צווארה של המתלוננת על מנת לדקור אותה בצווארה פעם נוספת ולגרום למותה. אז הגיעו למטבח הבן הבכור, תפס את הנאשם וממנע ממנו לדקור את המתלוננת פעם נוספת. לאחר מכן, לקח את אמו ואת אחיו לחדרו הוריד את חולצתו ועטף את צווארה המדמם של המתלוננת באמצעות החולצה והזעיק משטרה. הנאשם יצא מהמטבח, ניגש לחדרו, החליף מכנסיים ויצא מהבית. זמן קצר לאחר מכן, הגיעו לבית שוטרים, אך לא איתרו בו את הנאשם. המתלוננת פונתה לבית החולים מיד לאחר האירוע כשהיא סובלת מדקירות בפלג גופה העליון- צווארה, 2 דקירות בבית החזה, בבטן וביד וכן, כוויות קשות בשתי ברכיה. המתלוננת עברה ניתוח בו בוצעה כריתת חלק מהמעי הגס.

לאחר אירוע הדקירה, יצאו אחיה של המתלוננת עם הבן הבכור ועוד אחד מהבנים בכדי לחפש את הנאשם, כאשר מצאו אותו מסתתר בחצר בית השכן התעמתו עם הנאשם והטיחו בו כי ניסה לרצוח את המתלוננת. הנאשם נטל טורייה, שהייתה במקום, וניסה לתקוף את בנו בן ה-12, הדוד מנע ממנו לעשות כך ובתגובה היכה הנאשם את הדוד בטורייה החזה ובזרוע וגרם לו לחבלות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנשאם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: freeimages

Back to top button