מבזקיםמשפטי/פלילי

בעקבות פרסום תוצאות בחינות הבגרות במזרח ירושלים – המשטרה בפעילות מוגברת

בעקבות פרסום תוצאות בחינות הבגרות הבוקר (חמישי) בקרב תושבי מזרח ירושלים (תאוג׳יהי) והמנהג המסוכן והפסול של בני הנוער המפעילים זיקוקין אלו בניגוד לחוק, משטרת מחוז ירושלים ממשיכה לפעול גם בשעות האחרונות בכוחות מתוגברים לאכיפה, תפיסת הזיקוקין וחקירת המעורבים בהפצתן, החזקתן ושימוש בהן.

בפעילות שוטרי מחוז ירושלים החל מהלילה ועד לשעה זו, נתפסו כ- 150 כוורות זיקוקין ברחבי מזרח ירושלים ובעיר העתיקה ונעצרו/עוכבו 12 חשודים בהחזקתן והם הועברו לחקירה במשטרה. בפעילות שוטרי תחנת שלם נתפסו בשעת מעשה בשכונות ואדי אל ג'וז, שייח ג'ארח וא טור, 4 חשודים ומספר רב של כוורות.

בפעילות נוספת בבית חנינא, שוטרי תחנת שפט הבחינו בחשוד כשברשותו שקית ובעת שהחשוד הבחין בשוטרים, הוא זרק את השקית מידו. השוטרים תפסו את השקית שהכילה בתוכה כוורות זיקוקין והחשוד עוכב לחקירה. בפעילות מג"ב עוטף ירושלים שהחלה במהלך הלילה בחיזמא וקלנדיה ובמ.פ שועפאט, נתפסו 75 כוורות זיקוקין ונעצרו 3 חשודים בהחזקתן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

בנוסף, בפעילות שוטרי מרחב דוד ובסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000) זוהו מספר חשודים בשעת הפעלת זיקוקין והם עוכבו לחקירה.

בתוך כך, בשעתיים האחרונות חוקרי תחנת שפט פתחו בחקירה עם קבלת דיווח לקראת הצהריים אודות חשד לירי תועה שבוצע מכפר הסמוך לפסגת זאב. קליע אותר בחצר גן ילדים במקום וכתוצאה מהמקרה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "פעילויות אלו, מצטרפות למעצרי חשודים ולאיתור מאות כוורות זיקוקין בימים האחרונים על ידי שוטרי מחוז ירושלים. נזכיר שוב, כי הפעלת זיקוקין שלא בידי אדם מוסמך- מהווה סכנה ממשית למשתמש בהם ולכל מי שנמצא בקרבתו. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק שיסכנו את חייהם, סביבתם ואת שלום הציבור ורכושו."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button