מבזקיםצבא וביטחון

"בזוי": שר הבטחון גלנט נגד הסרטון שחורך את הרשתות

שר הביטחון, יואב גלנט, הגיב לפני זמן קצר (חמישי) לסרטון שהופץ ביממה האחרונה ועורר סביבו שיח קיצוני בעדו ונגדו. כזכור הסרטון ממחיש בקיצוניות את הטענות העולות לאחרונה אודות פוליטיזציה בחיל האוויר.

בפתח דבריו אמר גלנט: :״הסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה הוא סרטון בזוי שלא ישיג את מטרתו. צה"ל הוא צבא שמרחיק את אויבינו אבל מקרב בין חלקי העם. כל חייל של צה"ל, כל אחד מהחיילים, בסדיר או במילואים, בים, ביבשה ובאוויר הוא חייל שלנו, הוא זה עליו מוטלת המשימה להגן על כולנו. גם אם אינני מסכים לעמדתו או לדעתו של חייל או של קצין, אני חוזר ואומר הוא חייל שלנו."

עוד אמר גלנט: ״הסרטון שרץ ביממה האחרונה ברשת הוא סרטון בזוי שמנסה להשיג שיסוי ובידול בתוך צה"ל. אני מגנה את הפעולה הזאתי ואני אומר כאן – הסרטון הזה, כמו פעולות אחרות, לא ישיג את מטרתו. צה"ל יישאר צבא מחובר ומלוכד. אין מקום לאמירות מהסוג הזה, אין מקום להתקפה ולגזירת קופונים פוליטיים על צה"ל, על חיילו, על מפקדיו, בכל המערכים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: ״צה"ל הוא צבא שמרחיק מלחמה אבל מקרב את חלקי עם ישראל. אני מבקש מכולכם, אנא שימרו את הפוליטיקה מחוץ לצה"ל. צהל הוא הצבא של כולנו״.

צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

Back to top button