מבזקיםצבא וביטחון

ברקע הסרטון השנוי במחלוקת: מפקד חיל האוויר הגיב ל'סערה'

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, שובר שתיקה ומגיב בהודעה שפורסמה לפני זמן קצר (חמישי) לסרטון השנוי במחלוקת שעורר סערה גדולה ברשתות ואף גרר תגובות זועמות של דובר צה"ל ומספר משפחות שכולות. הסרטון פורסם על רקע השיח שנוצר בעקבות המחלוקות הפוליטיות סביב הרפורמה המשפטית.

״אני חש אחריות כבדה על הכתפיים – העניין שלי הוא בכשירות ולכידות החיל ובעמידה במשימות הכבדות שמוטלות עליו." פתח האלוף בר את דבריו והוסיף, "בשבועות ובימים האחרונים החיל ממשיך לפעול בכל הזירות ובאירועים מבצעיים משמעותיים ביותר.לאמירות הקשות שנאמרות כלפי הצבא וחיל האוויר, בסדיר ובמילואים, בימים האחרונים, אין שום מקום בחברה והן מחוללות וחוללו נזק גדול בלכידות החיל. אני מגנה אותן בכל תוקף."

עוד הוסיף ואמר מפקד חיל האוויר: "מודל השירות בחיל האוויר עובד בצורה מצויינת כבר 75 שנה. מילואים וסדירים, טכנאים וטייסים, ׳ירוקים וכחולים׳. המודל הזה מאפשר את המטרייה האווירית שהיא ביטחון אזרחינו. אם נמשיך לפגוע בכך – ייקח שנים לשקם זאת. עומד לאורך כל הדרך על עקרון המשך ההתייצבות ואמשיך לעמוד עליו. לחיל אתגרים רבים ואין לנו את הרשות לא לעמוד בהם. כל הפעולות שחיל האוויר מבצע תואמות לערכי צה״ל, ומתקבלות ע״י הגורמים הרלוונטים לכך משיקולים מבצעיים בלבד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

Back to top button