מבזקיםמשפטי/פלילי

"מעשה חמור מאוד ברמה הערכית, השפלה והתעללות באדם תשוש נפש"

המשטרה השלימה היום (שישי) חקירת חשודים בהתעללות באדם תשוש בבית חולים. בימים הקרובים פרקליטת מחוז ירושלים צפויה להגיש כתב אישום כנגד ארבעה מהחשודים.

לפני שבועיים (7.7) ביום שישי לפנות בוקר, התקבל דיווח אודות סרטון ששודר בשידור חי ברשת החברתית "טיקטוק" ובו מספר צעירים נצפו משפילים ומתעללים באדם תשוש נפש במשך זמן ממושך. שוטרי תחנת מוריה הוזעקו למקום. השוטרים הסתייעו בפעילות ניטור והכוונה מהירים של שוטרי מרכז השליטה במחוז ירושלים.

השוטרים איתרו ועצרו שמונה חשודים במעשה, תושבי מזרח ירושלים. בהמשך נעצר חשוד נוסף ששהה באותה עת במקום לצורך טיפול רפואי, והחשודים האחרים שנעצרו הגיעו לבקרו טרם המעשה הפסול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המקרה במשטרה עולה כי במעשיהם החשודים התעללו, השפילו והטילו על הקורבן משימות מבזות תוך הנחייתו לומר משפטים בעלי היבט לאומני, תוך שהוא שרוע על הרצפה חסר אונים. בין היתר, הורה אותו חשוד שטופל רפואית במקום לקורבן לנשק את רגליו.

חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים השלימו בימים האחרונים את חקירתם של המעורבים. לאחר ביסוס תשתית ראייתית כנגד חלקם, בימים הקרובים צפוי להיות מוגש כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים נגד ארבעה מן החשודים.

סנ"צ יוסי אהרון סמת"ח מוריה, אמר: "מעבר להתנהלותם הפלילית והפסולה של המעורבים בהשפלה והתעללות באדם תשוש נפש, יש פה גם מעשה חמור מאוד ברמה הערכית. לא יכולנו להישאר אדישים לנוכח פגיעה שכזו, פיזית ונפשית, במי שאינו יכול להגן על עצמו מפני אותם חשודים. החקירה נוהלה ביסודיות, כשכל שוטר שטיפל במקרה מהסייר, דרך שוטרי המשל"ט המחוזי, ועד החוקרים – הבינו ברמה הערכית את החשיבות הקיימת שבמיצוי הדין עם החשודים במעשה. נמשיך לפעול נגד כל מי שיפגע, ישפיל ויתעלל, בחסרי ישע ובהם תשושי נפש".

מעצר חשודים - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button