סרטונים

דברי ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 17/7/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
"אני רוצה להודות לאזרחים רבים, למנהיגים ברחבי העולם וגם למנהיגים ברוחב הקשת הפוליטית בישראל על ביטויי הדאגה והמילים הטובות. אני מודה לכולם, אני מרגיש מצוין.

המאבק שלנו בטרור נמשך כל הזמן. אני מברך את כוחות הביטחון על הפעולה המהירה אתמול; תוך שעות הם הגיעו ועצרו את המחבל שביצע פיגוע ירי בתקוע. אני מאחל החלמה שלמה ומהירה למשפחת קאפח. כפי שהבטחנו, כל מי שפוגע בנו מגיע לאחד משני מקומות – לכלא או לקבר.

הממשלה תאשר תכנית חסרת תקדים למלחמה בהרס העתיקות באתרי המורשת ביהודה ושומרון. בכל פינה ביו"ש, אם אתה רק תוקע מעדר באדמה, אתה מגלה עדויות ארכיאולוגיות על השורשים העמוקים שלנו בארץ ישראל – אלה שורשינו, וזוהי ארצנו. הממשלה תשקיע תקציב משמעותי באכיפה, במיגון ובמידור של אתרי המורשת ביו"ש, כולל שימוש במצלמות וברחפנים. אנחנו נשקיע בנוסף 17 מיליון שקלים בפיתוח תשתיות ובשיקום אתרים ארכיאולוגיים שנפגעו על ידי הפלסטינים, לצערי יש לא מעט כאלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התכנית הזו תעודד תיירות, חינוך והסברה לאותם אתרים חשובים שמספרים את סיפור עמנו ביו"ש. אני מבקש להודות לשר עמיחי אליהו, ולשר האוצר סמוטריץ׳ על המהלך החשוב זה, שכולנו שותפים לו ותומכים בו.

אני שומע את הקולות בציבור, אני קשוב אליהם. כולנו דואגים לעתיד המדינה שלנו, כולנו נושאים בגאווה את הדגל שלנו, כולנו נאבקים לשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית וכולנו יודעים שאין לנו מדינה אחרת, אבל אנחנו חלוקים על הדרך כיצד לעשות זאת – ובדיוק בשביל זה הלכנו לקלפי. אני אומר כאן ועכשיו – מדינת ישראל הייתה ותמיד תהיה מדינה דמוקרטית.

לכל אלה שמניפים את דגל הדמוקרטיה, אני רוצה לומר כמה מילים על הדמוקרטיה: בדמוקרטיה, הצבא כפוף לממשלה הנבחרת ולא להפך, ואילו במשטר צבאי, הממשלה כפופה לצבא, או ליתר דיוק – לקבוצה בתוך הצבא. זהו ההבדל היסודי בין דמוקרטיה למשטר צבאי. ההסתה לסרבנות והסרבנות עצמה מנוגדות לדמוקרטיה ומנוגדות לחוק.

זה נכון לגבי כל דמוקרטיה, אבל בדמוקרטיה שלנו, ההסתה לסרבנות והסרבנות מסכנות באופן ישיר את הביטחון של כל אזרחי ישראל. הן מכרסמות בהרתעה של אויבנו שיכולים בקלות להתפתות למעשה תוקפנות נגדנו, והן מערערות את המשמעת בתוך הצבא, שהיא היסוד של קיום הצבא מלכתחילה.

לא ייתכן שתהיה קבוצה בתוך הצבא שתאיים על הממשלה הנבחרת: 'אם לא תעשו כרצוננו – נוריד את השאלטר על הביטחון', כמו שלא ייתכן שעובדים בחברת החשמל או במקורות יאיימו על הממשלה שאם לא נחוקק כרצונם, הם יחשיכו את המדינה וימנעו מאזרחי ישראל לשתות מים. אף מדינה דמוקרטית לא יכולה לקבל תכתיב כזה, תכתיב כזה הוא הרס הדמוקרטיה.

דווקא אלה שמניפים את דגל הדמוקרטיה היו צריכים להיות הראשונים להתייצב נגד התופעה הזאת. אני חוזר ואומר – הסרבנות מסכנת את הביטחון של כל אזרחי ישראל. הממשלה לא תקבל סרבנות, הממשלה תפעל נגדה והממשלה תנקוט את כל הצעדים הדרושים כדי להבטיח את ביטחוננו ועתידנו".

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

22 תגובות

  1. לחצוב את הטוב

    ישנו סיפור עממי על שני חברים שרבו על חוף הים, והאחד נתן לשני סטירה. הלך החבר הסטור וכתב על החול, "היום החבר הכי טוב שלי סטר לי". רצה הגורל והחבר שקיבל סטירה התחיל לטבוע. החבר המכה רץ לים והציל אותו. לקח הטובע כלי חד וחצב באבן את המילים, "היום החבר הכי טוב שלי הציל אותי".

    שאל החבר, למה כשהעלבתי אותך כתבת בחול וכשהצלתי אותך חרטת באבן? ענה לו החבר, כשמישהו מעליב אותנו מוטב לכתוב על החול כדי שהרוחות ימחקו את המילים, אבל כשעושים לנו משהו טוב עלינו לחצוב עמוק באבן, ששום רוח לא תוכל למחוק.

    בדרך כלל אנחנו מתייחסים להיפך לדברים. אם מעליבים אותנו אנחנו זוכרים את העלבון לפעמים אפילו לכל החיים, ואם עושים לנו משהו טוב הוא נשכח מאיתנו אחרי זמן מה. אלא שמי שרוצה להתעלות מעל עצמו, מעל האגו ששולט בו וגורם לו להקטין את הטוב ולהגדיל את הרע, צריך להתאמץ להתרשם מכל אותם דברים קטנים, שפלים, מעליבים, כמו מרישום זמני מחיק בחול. ואילו את המעשים הטובים שעושים עימו, לחרוט היטב בליבו, כי הם הדרך להתעלות לנצחיות, לשלמות.

    לחרוט על הלב אומר שאדם מנסה להתפעל, להתרשם ממעשים מיוחדים של הזולת כך שייצרבו בו, כמו באבן שנחצבת בידי אזמל. בצורה כזאת יאיר בתוכו לב שבנוי ומורכב ממעשים טובים של אנשים אחרים.

  2. IM GLAD TO SEE YOU IN GOOD HEALTH THANK GOD ALWAYS GIVE GLORY TO GOD IN ANYTHING YOU DO SPEAK ABOUT GOD THAT GIVE YOU STRONG AND GOD WILL LOVE IT IN ANOTHER THINK WHAT IS THIS SOLDERS IRANIS IN TERRITORY ISRAEL PLEASE TAKE THEM OUT NOW I MEDIATELY THAT IS GOD ORDER

  3. L'UOMO GUARDA L'APPARENZA L'ETERNO GUARDA AL CUORE.
    GRAZIE PER IL TUO IMPEGNO E LAVORO SVOLTO NEL PASSATO E NEL PRESENTE PER IL BENE E GLI INTERESSI DEL NOSTRO AMATO POPOLO DI ISRAELE.VICINO E LONTANO MEZZUIAN PLUS.
    DA VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN. NUMERI 6:24-26,27.
    BOCHER TOV ADONIM SCIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ADONAI ELOHIM ISRAEL.

  4. إن حلم إسرائيل نحن من نتكفل به وليس الجيش الأمريكي أو الجيش الروسي وحلم إسرائيل هو حلم الأوروبيين +6

  5. בואו נגיד ככה, לפיד את גנץ יכלו למנוע את כל הבלאגן! רק לשבת ולדבר. חזון לפיד לא יתגשם! לא נהיה בקריסה!
    ביבי היקר והאהוב, איתך באש ובמים.
    כואב הלב בנשמה שהרשות הפלסטינית מחריבה את העתיקות של היהודים, הרי התנך והתורה כולה היא אבני יסוד האסלאם והנצרות.
    בזכות היהודים יש את הדתות האלו.
    לא מזמן הורידו עם שופל מבצר חשמונאי ונקרע הלב. להודיע את זה באו"ם ובעולם כולו.

  6. Good evening Prime Minister of Israel, Mr.Benjamin Netanyahu

    My name is Efry Stevanus, I live in Jakarta, Indonesia, my religion is Christian Protestant, if allowed, I am ready to become an Israeli soldier, and I am ready to become an Israeli citizen, my family is ready to become an Israeli citizen. Please help so that I can be accepted as an Israeli soldier, and please help so that we can become citizens of Israel.

    Thank you and Lord Jesus bless you and also bless Israel.

    Your's Sincerely
    Mr.Efry Stevanus

  7. Only netanyahu 🇮🇱👌🇮🇱👌🇮🇱👌💪🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱👊🇮🇱👊🇮🇱💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

  8. נתניהו מה קרה לך. הייטקסטים מכול העולם. באו להשקיע בישראל.
    במאות מליירדים. הבורסה הייתה מצויינת.
    מה קרה נתניהו
    לאן אתם הולכים. לא הרסתם הכול בישראל.??? מתי יסתיים הסיוט שהפלתם עלינו. סיוט שלא עוזב לילה לילה. עד מתי עצוב במדינה מר בגרון.

  9. בואו ואתן לכם אחת ולתמיד, את הפתרון הכי טוב לבעיית הרפורמה המשפטית :

    הדרך הכי טובה שרק יכולה להיות, לעשות רפורמה משפטית, היא למסמר לקיר את כל השופטים ואת כל עורכי הדין, בלי יוצא מן הכלל.
    פשוט עושים זה, ופשוט הפלא ופלא ! נעלמו כל הבעיות !
    איך שוטרים יעצרו אנשים וייטפלו אליהם באופן כללי, אם לא תהיה מערכת משפט ?!
    נכון שלפחות חצי מהם, ינצלו את זה בשביל להרביץ למי שבא להם, על מה שבא להם, ואף לירות למוות בכל מי שרק מתחשק להם, ומכל סיבה שרק מתחשק להם, אבל אז ייחשף כל הבלוף שלהם ! נכון שיהיו כאלה שיתחרפנו ויעשו מה בזיבי שלהם, בגלל שאין מערכת משפט שתעצור אותם, אבל גם יהיו הרבה כאלה שיפחדו לעשות מה שזה לא יהיה, כי אין מערכת משפט שתגבה אותם !
    ואלה שיתחרפנו, יחשפו את הבלוף של המשטרה, ואז אנחנו נתאחד נגדם ונשמיד גם אותם ואז הכל יהיה רק טוב !
    זה שח-מט להם !

  10. אני מבקשת ממך ביבי לא להגעד שמחוקי המוח הם האחים שלנו הם שונאים את עדות המזרח. היגיע הזמן לבדוק את גלנט במכונת אמת הוא לא ימני.

  11. דמוקרטיה בארצות הברית – רק שתי קדנציות !
    דמוקרטיה אמיתית לא מאפשרת לאזרח עם עבר פלילי הוא עם תיק פלילי פתוח להחזיק בתפקידי המפתח, להתקבל לעבודה ממשלתית, ואפילו לקבל רישיון נהג מונית.
    בדמוקרטיה אמיתית גיל פרישה הוא אחד לכוווולם !

Back to top button