חדשות הארץמבזקים

הקרדיולוג שטיפל בנתניהו: "הייתה לי הרגשה שמשהו נכנס לליבו – התאכזבתי"

פרופ' עמית שגב, מנהל המערך הקרדיולוגי שטיפל בשבת שעברה בראש הממשלה בנימין נתניהו כשהגיע לאחר התייבשות אל בית החולים שיבא בתל השומר, ביקר את נתניהו בלשכתו מספר ימים לאחר מכן.

בפוסט שפרסם היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו, מתח הרופא הבכיר ביקורת על התנהלות ראש הממשלה בעניין החקיקה של הרפורמה המשפטית ואמר: "הוא ממשיך בשלו ובריצת האמוק שלו שאינה מובנת לי כלל".

צילום: דוברות בית החולים שיבא בתל השומר

פרופ' שגב התייחס לטענות על "סרבנות" ואמר: "1000 טייסים ואנשי חיל אויר המתנדבים לשרות מילואים, רובם מעל גיל 55 ואף 60, הודיעו לממשלה כי הם מפסיקים את התנדבותם. זוהי אינה סרבנות של חיילים או קצינים בשרות סדיר או מילואים פעיל. הצד השני מכנה אותם בשמות שונים ועדיף שלא לחזור על מילות הגנאי מפיהם של דמויות הזויות כמו אמסלם, קרעי, גוטליב ודיסטל. בצבא נוהגים לכנות מצבים שונים "האירוע"… אז האירוע הנוכחי לא דומה לשום דבר אחר בהיסטוריה של מדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "מעולם לא הייתה אהבה כאן בין קבוצות החושבות אחרת מבחינה פוליטית. צה"ל, השב"כ והמוסד לא העלו על דעתם מעולם להפר או לא לציית לממשלה כזו או אחרת ולא משנה מאיזה ספקטרום של המפה הפוליטית הממשלה."

"אז זהו, "שהאירוע" הנוכחי לא דומה לשום דבר אחר מההיסטוריה של 75 שנות עצמאותינו. יש כאן מהלך לשינוי דמותה של המדינה, ולא אנחנו לא היסטריים, יש כאן קרב ברור בין דמוקרטיה וליברליזם לבין דיקטטורה, מדינה הלכה ומלוכה. אז בשלב ראשון, המתנדבים מפסיקים להתנדב, הרופאים ישביתו סמלית את מערכת הבריאות וראשי המשק והחברות הגדולות יצטרפו אף הן. חברי ממשלה יקרים זוהי רק קריאת אזהרה. תמשיכו את המהלכים שלכם להפיכה, ותקבלו הכל בגדול "ועל אמת"." הבהיר.

עוד הוסיף כי "בשבועות האחרונים התראיינו ראשי שב"כ לשעבר, בכירי מוסד, רמטכ"לים וראשי מערכת בטחון… ואני לא מדבר על אנשי האקדמיה שהם הרי שמאלנים קיצוניים. האם יכול להיות שכולם טועים ורוטמן ולוין צודקים? ראש הממשלה נתניהו, תתעשת ותבין מהו הצד הנכון של המפה. תפסיק מיידית את השנאה וההסתה ועצור לאלתר את החקיקה."

פרופ' שגב שיתף את הגולשים בעמוד הפייסבוק שלו על הפגישה עם נתניהו ואמר: "אגלה לכם סוד, נוצרה לי אפשרות לדבר ב 4 עיניים עם מר נתניהו בלשכתו והעברתי לו את התחושה והכאב של חלק נכבד וחשוב בעם. הייתה לי הרגשה שמשהו נכנס לליבו אך נאומו בחמישי בערב גרם לי אכזבה גדולה. הוא ממשיך בשלו ובריצת האמוק שלו שאינה מובנת לי כלל, ואני עדיין בתמימותי מאמין שכשהוא עם עצמו, במיטה, כמה דקות לפני שנרדם והולך לישון, לבו נחמץ עליו! תמונת הצעדה לירושלים היא לא פחות מהיסטורית, ברמה של המהפיכה הצרפתית! והתמונה המצב מסכמת הכל".

שידור חי: הצהרת ראש הממשלה נתניהו

Back to top button