חדשות הארץמבזקים

השרה רגב: "מי שמסרב מקומו בכלא"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט מדיני בטחוני, תא״ל (במיל׳) מירי רגב נשאה הערב (ראשון) בנאום בצעדת המיליון בקפלן בתל אביב וקראה לשלוח את הסרבנים לכלא.

"אפשר להתווכח, אפשר לחלוק, לא חייבים להסכים על הכול. אין לי בעיה עם הפגנות, יש לי בעיה עם אלימות, בריונות – והחמור מכל – סרבנות." אמר רגב בפתח דבריה.

רגב הוסיפה: "כשאני שומעת את בוגי, חלוץ ואחרים מעודדים סרבנות, ובראשם את אהוד ברק קורא למרי אזרחי ולהפיכה צבאית אני לא מאמינה. אתם שבעבר פעלתם כדי להגן על הצבא ולשמור אותו מפוליטיזציה, פועלים היום לפרק את הצבא, לפרק את צבא העם ומעודדים לפעול בניגוד לרוח צה"ל. אתם שהייתם תחת האלונקה, עכשיו בחרתם לנטוש אותה?! נלחמתם כל השנים נגד ארגונים שונאי צה"ל כמו "בצלם", "שוברים שתיקה" ועכשיו עברתם לצד שלהם!? אתם קוראים לפגוע בביטחון המדינה! אתם מגבים את המאיימים להפסיק לשרת בצה"ל! והכל בשם הפוזיציה?!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רגב הבהירה כי "סרבן הוא סרבן! מי שמסרב פקודה? כפי שהיה מאז ומעולם בתולדות צה"ל, מקומו בכלא!"

950 יוצאי המ״מ (המבצעים המיוחדים) ואנשי הסייבר ההתקפי הגיבו לדברים ואמרו: "מודים לשרה רגב על הקריאה לעצור אותנו ואת הטייסים. השרה הנכבדה נותנת לכולנו חשק ומרץ לסכן את חיינו עבור ממשלת ישראל. אין ולא יהיה לנו אמון בממשלה הזו, שאיבדה כל לגיטימציה לשלוח אותנו למבצעים. לגנץ, לפיד והרצוג אין שום מנדט לבצע פשרה חפוזה ורעה משום סוג עם ממשלת ההפיכה ההזויה הזו."

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: ״בכל אלפי שנות שירותנו המצטברות הגנו במסירות, גאווה וסיכון חיים גם עלייך. עכשיו אנחנו מגנים על הדמוקרטיה הישראלית מפנייך ומפני חברייך. מפני ההסתה, השנאה, הרשע, הנזק וההרס שאת מביאה מדי יום. את ההסתה שלך כנגד לוחמים, רק ההיסטוריה תשפוט״.

Back to top button