חדשות הארץמבזקים

השר לוין במסר מרוכך: "ידנו מושטת להבנות – אחים אנחנו!"

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין נשא הערב (ראשון) דברים בנאומו בהפגנת תומכי הרפורמה המשפטית בקפלן בתל אביב והודה לכל האנשים שהגיעו הערב להביע את תמיכתם. "תודה רבה לכם, שהגעתם מכל רחבי הארץ, באמונה גדולה, כדי לומר בקול ברור וצלול – העם דורש רפורמה משפטית!"

השר לוין הוסיף, "התמיכה שלכם, הנחישות שלכם, מרגשת אותי, ומחזקת מאוד גם את חבריי לממשלה ולכנסת. אנו עומדים בפני הכרעה מהחשובות שידעה המדינה. האם נהיה דמוקרטיה או שנהפוך למדינה הנשלטת על ידי קבוצת קצינים בהובלתו של אהוד ברק. אנחנו לא נוותר על המדינה שלנו! אחיי ואחיותיי היקרים, יש לי הערכה עצומה לכל משרתי כוחות הביטחון בעבר ובהווה. אני אוהב את כולם. אני קשוב להם, ולכל אחת ואחד מאזרחי ישראל."

לוין אמר כי "הזכות שנפלה בחלקנו לקחת חלק בהגנה על מדינת ישראל, אינה שמה אף אחד מאיתנו מעל העם או במקום העם. הסרבנות היא חציית קו אדום. הכניעה לסרבנות היא באמת סוף הדמוקרטיה. כולנו, כאן בכנסת, ברחובות תל אביב ובכל רחבי הארץ, נמשיך לעמוד איתן על משמר הדמוקרטיה. על משמר מעמדן של הכנסת ושל הממשלה. על משמר הכרעת הבוחר. העברת החוק – תהיה העדות החזקה והברורה ביותר לכך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ידידיי, תומכי הרפורמה ומתנגדיה – אחים אנחנו!" הדגיש השר לוין, "אני קורא מכאן לאלה המתנגדים לרפורמה – אנו מכבדים אתכם, וגם החוק שמגיע היום לאישור עבר שינויים בשל ההתחשבות בעמדותיכם. אבל אנו מצפים שגם אתם תכבדו אותנו. שגם אתם תבינו את הכאב שלנו, אחרי עשרות שנים של הדרה ממערכת המשפט ושל רמיסת זכויותיהם של ציבורים שלמים. אנחנו לא נסכים יותר להיות נרמסים. ידנו מושטת להבנות. והבנות פירושן גם נכונות של האופוזיציה לעשות ויתורים. פירושן שהמצב בו רק קבוצה אחת מחזיקה בעמדות המפתח במערכת המשפט, לא יימשך עוד."

Back to top button