מבזקיםפוליטי / מדיני

מרב מיכאלי לנשיא המדינה: "אל תחתום על החוק"

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי פנתה לפני זמן קצר (שלישי) בפוסט שכתבה ברשתות החברתיות לנשיא המדינה, יצחק הרצוג, שלא לחתום על החוק לביטול עילת הסבירות, לפני ש"גורלו יוכרע בבית המשפט העליון."

"אני קוראת לחברי הנשיא הרצוג – אל תחתום על החוק לפני שגורלו יוכרע בבית המשפט העליון." פתחה מיכאלי את דבריה ואמרה: "‏כדי שחוק חדש ייכנס לספר החוקים שלנו, נשיא המדינה צריך לחתום עליו. ‏אתמול העבירה הקואליציה ברוב הדחוק שלה, בניגוד לרצון רוב העם, חוק שפוגע קשות בדמוקרטיה שלנו. מפלגת העבודה עותרת נגדו לבג"צ וכך גם רבות ורבים אחרים."

עוד אמרה: ‏"נשיא המדינה שלנו, בוז'י הרצוג, השקיע מאמצים אדירים בהשגת הסכמה בין הצדדים.הוא הטיל את כל כובד משקלו, פתח את מעונו וגייס שותפים רבים לסיון הזה. אבל הקואליציה שיקרה ורימתה. אתמול היא חוקקה באופן חד צדדי את ביטול עילת הסבירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמרה: ‏"אני קוראת לחברי הנשיא הרצוג – אל תחתום על החוק לפני שגורלו יוכרע בבית המשפט העליון.  אל תתן ידך למהלך החד צדדי ההרסני והלא דמוקרטי הזה.תן לבית המשפט הזדמנות אמיתית לדון בחוק. תן למדינת ישראל סיכוי. כולנו נושאות ונושאים אליך עיניים – אל תחתום על חוק ביטול עילת הסבירות שעבר במעמד צד אחד, לפני שיוכרעו העתירות נגדו."

מרב מיכאלי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

Back to top button