מבזקיםפוליטי / מדיני

"אין יותר שום אפשרות לחזור לאחור"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, פרסם לפני זמן קצר (שישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו טען כי נדרש "חוזה חדש" בין האזרחים למדינת ישראל.

בפתח דבריו אמר ליברמן: ״בבחירות לכנסת ה-16 פניתי לוועדת הבחירות המרכזית על מנת לפסול את מועמדותו של עזמי בשארה על בסיס תמיכה גלויה בטרור ותמיכה בחיסולה של מדינת ישראל כמדינה ציונית ויהודית. ועדת הבחירות המרכזית אכן קיבלה את עמדתי, אך בית המשפט העליון פסל את ההחלטה ואיפשר לו להתמודד ולהיבחר לכנסת ישראל."

עוד אמר כי "ההמשך ידוע לכולם, עזמי בשארה הואשם בריגול, נמלט מהארץ ועבד בשירותו של בשאר אסד, ולאחר מכן תמורת סכום נאה עבר לעבוד בשירות הקטרים כנגד משטרו של אסד. בקיצור בוגד ברמת ה- DNA. גם המקרה הזה מוכיח שאין יותר שום אפשרות לחזור לאחור, אין אפשרות לעשות תיקונים של טלאי על טלאי. דרוש חוזה חדש בין האזרחים לבין מדינת ישראל, חוזה שמבהיר לכולם שבלי חובות אין זכויות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "החוזה החדש יכלול כינון חוקה עם דגש על שוויון בנטל, חוקה שתסדיר את זכויותיהם וחובותיהם של כל אזרחי מדינת ישראל- יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים וצ׳רקסים, חרדים, חילונים ודתיים. זו הדרך היחידה לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית, ציונית, דמוקרטית וליברלית.״

ח"כ אביגדור ליברמן
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button