סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן ראש ממשלת וייטנאם לו קואנג טראן

במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן ראש ממשלת וייטנאם לו קואנג טראן, חתמו היום שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת ושר המסחר והתעשייה הווייטנאמי נוהיין הונג דיין, על הסכם אזור סחר חופשי בין מדינת ישראל לווייטנאם, בלשכת רה"מ בירושלים. וייטנאם היא המדינה השנייה במזרח אסיה עמה לישראל הסכם סחר חופשי (אחרי דרום קוריאה) והראשונה בגוש מדינות ASEAN.

ההסכם צפוי להוביל להפחתות מכסים הדדיות על מוצרים מיובאים ומיוצאים, לצד שיפור והקלת הסחר במגוון תחומים נוספים. ההסכם יעניק יתרון תחרותי ויקל על פעילות היצואנים הישראלים בשוק הווייטנאמי המתפתח וצומח ובכך יחזק את הייצוא הישראלי ויגדיל את הצמיחה במשק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
״אני שמח לקבל את פניו של סגן הנשיא של הרפובליקה הסוציאליסטית של וייטנאם בירושלים ושל משלחתו המכובדת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נהנינו מיחסים מצוינים בעשרות השנים האחרונות, אך זאת נקודת מפנה חשובה – אנחנו חותמים היום על הסכם רשמי שירחיב את המסחר בינינו. הוא כבר נרחב, אך הוא יגדל אף יותר. אני מצפה להרחיב את היחסים בינינו בחדשנות ובכל התחומים שבהם נוכל לשפר את חיי האזרחים של שתי המדינות.

וייטנאם היא כלכלה תוססת וצומחת – וישראל היא כלכלה תוססת וצומחת. שיתוף הפעולה בינינו פותח אופקים חדשים שבאמצעותם נצליח יותר בעתיד ביחד.

ברוך הבא לירושלים, אדוני. אני שמח לראותך״.

לאחר החתימה על ההסכם קיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן ראש ממשלת וייטנאם לו קואנג טראן פגישה מדינית, במסגרתה ציינו 30 שנה ליחסים בין המדינות. בפגישה דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לווייטנאם בתחומי החדשנות, חקלאות, תיירות ועוד. כמו כן, בחנו את האפשרות לטיסות ישירות בין המדינות.

בפגישה השתתפו, בין היתר, מהצד הישראלי: שר הכלכלה והתעשייה, ר' הסגל, ר' המל"ל, מנכ"ל משרד רה"מ, היועץ המדיני, סמנכ"ל אסיה ופסיפיק במשרד החוץ ושגריר ישראל בווייטנאם; ומהצד הווייטנאמי: שר המסחר והתעשייה, סגן שר החוץ, סגן שר המדע והטכנולוגיה, סגן שר במשרד רה"מ ושגריר וייטנאם בישראל.

וידאו: איתי בית און / לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל / לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

39 תגובות

  1. =================כל הכבוד לראש ממשלתנו בנימין נתניהו ולניר ברקת על הפעילות החשובה מאד וחתימת הסכמים גם עם וויטנאם – וזו עוד הצלחה להמשך יחסי סחר ועסקים וכמובן טיסות משותפות מעל השמים והקלות לכל עניין ומלחמה וכו' וכו', ועוד כוח וכלכלה חזקה משותפים ….ואנו רואים שוב ושוב את עצמתו של ביבי למרות גילו והחשש שהיה לאחרונה בבי"ח – יש ליהודי הזה כוחות על חלל ואנו צריכים להיות גאים בו ובמשפחתו התומכת , ולאחל לו בריאות ואושר והמשך פעילות בינלאומית למען כולנו היהודים ולכל אזרחי ישראל…

  2. شالوم احبكم الله جميعاً لخدمة السلام الجميع الدائم وعشتم في سلام وعاش السلام والسلام عليكم جميعا

  3. ראו גם ראו עם ישראל והבינו.
    ראש ממשלתינו הטוב והחכם במהלך גאוני ממשיך לעבוד קשה ולעשות שלום עם עמים שונים ובלבד שנחיה כאן ברמה יותר טובה.איך ניצלנו מציפורניי השמאל כלפיד ובנט ודומיהם
    ממש נס משמים.ועוד רוצים להוציאו לנבצרות איזו בושה איזו כלימה.עדיף לבדוק את יחסיי היועמשי"ת עם גדעון סער הטיפשים והמסוכנים

  4. תודה רבה לך אדוני ראש הממשלה נתניהו אני מאוד מעריך אני מאחל לך בריאות החלמה מהירה ברכה בכל מעשה ידך אתה ראש הממשלה הכי טוב בעולם בישראל 🫶🫶🫶❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

  5. חורבן הוא הזדמנות להיבנות

    ישראל הגיעה לחורבן וכולם מבינים את זה, מסכימים עם זה. לא מסכימים עם המצב, אלא מסכימים שהוא קיים ויש לרפא אותו. אם אנחנו רואים אנשים הולכים ומתנהגים בהיפוך, כמו חולי מרמור ושנאה, זה התסכול שדוחף אותם. תסכול קשה הנובע מחוסר ידיעה איך נרפאים ולאן לקחת מכאן את החורבן.

    חורבן הוא הזדמנות להיבנות, הזמנה לתקומה, לתיקון האומה. המציאות שבה כל אחד מעדיף שיוציאו לו עין אילו רק לשני יוציאו שתיים – כי נדמה לו שהניצחון שלו תלוי במפלת השני וכל רצונו לממש את השנאה שבוערת בקרבו – היא תוצר מכוער של חוסר חינוך.

    מאז קמה המדינה לא למדנו מי אנחנו, לא חונכנו לממש את הייעוד שלנו ומתוך כך להשתמש בחורבן הפירוד כהזמנה להתאחד. אבל היום הגענו לרגע היסטורי שבו לא נשארה לנו ברירה. עם ישראל יהיה חייב להבין את תפקידו כדי לבלום את עצמו בחריקה על סף תהום.

    חוסר הברירה ילחץ עלינו כנראה מבחוץ. כל אומות העולם מסתכלות עלינו, וכל העמים כבר מסכימים, גם אם בשתיקה, שאין לעם ישראל חלק בעולם הזה בצורה שבה הוא מתקיים. לכן השלב הבא יכול להיראות למשל כסכסוך כבד בין עמים שיופנה אלינו. אולי יהיו אלו קרבות האימה בין רוסיה לאוקראינה שיסתובבו אלינו ויצביעו עלינו כעל סיבת המלחמה, או גילוי חד של אנטישמיות ממקור לא צפוי.

    אז בלית ברירה נרגיש שהגיעה שעת האמת: אם נקבל על עצמנו לחיות לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך" נחיה, ואם לא, ניפול לתהום עמוקה.

    זאת תהיה הרגשה נכונה, והיא קיימת כידיעה בכל אדם מישראל בעומק הלב, אלא שהיא מכוסה בשכבות עבות של פילוג ושכחה. עם ישראל אינו כשאר העמים, ייעודו וסיבת קיומו הם להיות דוגמה לעולם של חברה שהופכת מלחמה לחיבור לבבות שאין חזק ממנו, ומפיקה מיצר הרע כוח טוב.

    כאשר נרגיש בזה ונסכים להתחיל לממש את ייעודנו הרוחני, יקום בנו פתאום כוח חדש שנקרא "מלך המשיח" – לא ציור מגושם, אלא כוח טבע עליון שיכוון וילמד אותנו לממש כוח של השפעה בינינו, אהבת אחים, וכל המחלוקות והפירוד הנורא בינינו ייכנסו וישמשו כחומר המחבר. כמו נס.

    וכאשר הנס הזה יקרה, נתחיל לטפל בעולם הנחרב במלחמות וייסורים שכולם נובעים מפירוד ופיצול. נדע אז להסביר לאומות מה מתעורר בהן ולמה, וללמד את כולם לראות מכאן והלאה שחורבן הוא הזדמנות, הזמנה לחיבור.

  6. Each of us – whether we work at a tech company or consume social media; whether we’re a parent, a legislator, or an advertiser on one of these platforms – has to pick a side. Do we allow our democracy to wither? Or do we choose to make it better? That’s the choice we face, and it is a choice worth embracing 🙏🏻

  7. ان شاءالله الله کے دشمن اسرائیل کے خفیه ادارے کا نام مدرسه سردار عيسى صلى الله عليه وسلم بن سردار مریم رضی الله عنھا

  8. Benjaminmonfleurmonpetitmonamourieremonfelousmonjoismonmonmesfleurshaloualeikhifleurtisheftitasrihti3ajbatobanonozbibouuudarni3ahiralowlafiflastine.
    Bonjour monsieur le premier ministreta3sakralimayarfohashwzablimayjibouheshgoulidalali3azarganjiblkomhargahh3awriwbenslimnasrddinenikmatkom…zabkommeshwagefbtoutaweshtaswawkounmashnatanyahouredkom3badmsakrifibrabokfor3lajalkomdahabdawltisraelal3odhmawentouma:haamelrahethaameljatkrahtrabimennjoumiyathakoungaletlibarkkoun2dkaikjebthoulha

  9. ان شاءالله الله كے دشمن موساد کے ھیڈکواٹر کا نام مدرسه سردار عیسی صلی الله عليه وسلم بن سردار مریم رضی الله عنها

  10. ​בן ציון ניתאי נתניהו:ב־1939 נסע ללונדון ומשם לניו יורק, כמזכירו האישי של זאב ז'בוטינסקי, בימי חייו האחרונים של ז'בוטינסקי, בשנת 1940.ב-1935 פרש נתניהו מעריכת העיתון ״הירדן״ וב-1936 נתמנה לעורך ״הספרייה הלאומית״ שהוציאה לראשונה בעברית כתבים של הרצל, נורדאו, זנגוויל וציונים אחרים ושלחלקם נלוו הקדמות פרי עטו של נתניהו.😮😮הרצל רצה לגייר את כל היהודים בגאון וגאווה..🤮

Back to top button