חדשות הארץמבזקים

אתם תופתעו: זו המועצה שהגיעה למקום ה-3 בשירות הדיגיטלי לתושביה

מהפכת השירות בבנימין מקבלת חותמת רשמית. חברת DELOITTE העורכת מדד של הרשויות בישראל העוקב אחר שירותי הרשויות ומדרג את רמת השירותים שלהם לתושב בתחום הדיגיטל, העניקה למועצה אות הובלה בשירות.

המדד "דיגילוקאלי" קובע כי המועצה האזורית בנימין ניצבת במקום ה-3 והמכובד מבין כל הרשויות במדינת ישראל. לפניה נמצאות הערים רעננה ורמת גן. איסוף הנתונים במדד נעשה ע״י בחינת השירותים הדיגיטליים המוצעים באתרי הרשויות המקומיות והרשתות החברתיות של הרשויות.

חברת Deloitte מסרה: "אנו שמחים לעדכן כי מועצת בנימין נבחרה לקבל מגן עבור ההישגים הבולטים בעדכון השלישי של מדד "דיגילוקאלי" של אשר מודד את היצע השירותים הדיגיטליים של הרשויות המקומיות לתושבים ולעסקים בישראל. על פי המדד, המועצה האזורית בנימין דורגה כאחת מבין חמש הרשויות המובילות בישראל מתוך 255 רשויות. אנחנו רוצים להודות לכל אחת ואחד מעובדות ועובדי המועצה על העשייה, ההשקעה והמסירות היומיומיים שהובילו להכרה חשובה זו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארבע השנים האחרונות פיתחה מועצת בנימין שירותים מיוחדים דרך אתר המועצה ובכל הפלטפורמות הדגיטליות המונגשות לתושבים ולבעלי העסקים. כעת נתוני "דיגילוקאלי" של פירמת הייעוץ הבינלאומי DELOITTE מהווים גושפנקא להצלחה שהובילה המועצה שניצבת כעת בחוד הרשויות בישראל בתחום.

ראש המועצה ישראל גנץ הודה לנציגי חברת DELOITTE ואמר: "אנחנו גאים ושמחים על התוצאה המרשימה הזו שמעמידה את בנימין במקום מכובד בישראל. ההישג הזה נועד לתושבים שלנו והוא בזכות עובדי המועצה כולם שהיו חלק ממהפכת שירות בזמן קצר יחסית. אנחנו דורשים הרבה מרשויות המדינה אבל לפני כן אנחנו דורשים מעצמנו, ובשורה התחתונה ההישג שלנו הוא עוד תושב שחסכנו לו נסיעה ועוד תושבת שחסכנו לה הגעה מיוחדת למשרדי המועצה ועל כך אנו גאים".

כיום כל שירותי המועצה לתושב ניתנים באופן דיגיטלי והנתונים אכן מראים כי יותר ויותר תושבים במועצה עושים שימוש בכלים אלה ומגיעים פחות למשרדים ואף פחות מתקשרים בטלפון.

מנתוני מוקד השירות 106 של בנימין לשנת 2022, נמצא כי 82% מתושבי המועצה היו מרוצים משירות המועצה דרך מוקד השירות, בו התקבלו 106,654 פניות של תושבים, מתוכם 68% נעשו באמצעות פניות דיגיטליות.

גנץ חרת על דגל המועצה את נושא השירות לתושב כבסיס הקשר בין המועצה לתושבים והביא להקמת האגף לאיכות השירות בבנימין שקבע סטנדרטים מתקדמים של שירות לתושבים. במסגרת השירות המתקדם היתה בנימין הראשונה מבין כל הרשויות בישראל שחיברה את אתר המועצה למערכת ההזדהות הלאומית המאפשרת גישה ישירה ומעבר בין שירותי המועצה השונים לבין כל שירותי הממשלה בלי הזדהות נוספת.

מנהלת האגף לאיכות השירות במועצת בנימין, דקלה יקותיאלי: "בתחום השירות בכלל ובתחום השירותים הדיגיטליים בפרט, אנחנו תמיד חייבים להיות ערים לצרכי התושבים ולערוצי השירות כך שיהיו קלים, נוחים ומתקדמים, זאת בלי לגרוע בתמיכה באוכלוסיות בעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה. אנחנו בלמידה תמידית של הנגשת שירות, כדי להיות טובים עוד יותר".

מחשב נייד - דיגיטל - אינטרנט
אילוסטרציה. צילום: Pexels

Back to top button