מבזקיםמשפטי/פלילי

ההורים נאלצו להפסיק את לימודי בתם – כדי לא לחשוף את הזוועה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני אחים תושבי ירושלים, בשנות העשרים לחייהם, וזאת בחשד שתקפו באלימות את אחותם הקטינה במספר הזדמנויות.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד דקלה לוי-דמרי, במהלך השנים 2023-2017, ספגה אחותם הקטינה של הנאשמים, כיום בת 17, שורה של מעשי תקיפה חמורים מצידם ואיומים על חייה וזאת בעקבות מעשים והתנהגויות שונות שלה, שלא מצאו חן בעיני הנאשמים.

כך למשל, כאשר המתלוננת סירבה ללבוש חיג'אב כיבה עליה אחד הנאשמים סיגריה מתחת לאוזנה. במקרה אחר כעס עליה אחד הנאשמים שיצאה למכולת לאחר שאסר עליה לצאת מהבית, אז הכה אותה בחוזקה באמצעות אגרופו. במקרה נוסף, אחד הנאשמים נכנס לחדרה של המתלוננת וראה שהיא משוחחת עם חבר, כעס עליה ותקף אותה באגרופים בפניה ובראשה. בהמשך לקח מוט תאורה עשוי ברזל והכה אותו עמו ובאמצעות בעיטות ואגרופים בכל חלקי גופה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמו למתלוננת חבלות רבות שונות, בין היתר שבר בלסת, ומצוקה נפשית קשה, אשר הובילה אותה לבצע מספר ניסיונות אובדניים. חלק ממעשי הפגיעה במתלוננת הותירו בגופה חבלות גלויות, וקיומן נחשף בפני צוות בית הספר בו למדה. עקב כך, ועל מנת שלא לחשוף את המשך מעשי הפגיעה, הפסיקו הורי המתלוננת את לימודיה במהלך כתה ט'.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, תקיפת קטין (חבלה של ממש), תקיפת קטין (חבלה חמורה), התעללות בקטין ואיומים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

תקיפה מינית - אלימות - אונס - דיכאון - (ללא קרדיט)
אילוסטרציה

Back to top button