מבזקיםפוליטי / מדיני

אושר: זה מועמדה של רגב לתפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של עידן מועלם לתפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים. מועלם מחליף את רן שדמי שכיהן בתפקיד מנהל הרשות בשנתיים האחרונות. עידן מועלם נבחר לתפקיד על ידי וועדת האיתור של נציבות שירות המדינה, לאחר שנמצא כמתאים ביותר לתפקיד מבין כל המועמדים שהופיעו בפניה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב: "אני מברכת את עידן מועלם עם הצטרפותו לצוות המשרד. אני בטוחה כי עידן יתרום למימוש חזון התחבורה הציבורית שאני מקדמת, של חיבור מדינת ישראל מצפון לדרום ובין המרכז לפריפריה. תחבורה ציבורית יעילה תקדם צדק תחבורתי וצדק חברתי, תתמוך בפיזור האוכלוסייה ותציע חלופה הולמת לרכב הפרטי במטרה להפחית את העומס בכבישים."

בשש השנים האחרונות שימש מועלם כמנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, המשמשת כזרוע ביצוע של המדינה בתחום תשתיות התיירות. בתפקידו זה ניהל מועלם כ-170 מיזמי תשתית בכל רחבי המדינה, בהיקף כולל של כמיליארד ש"ח, וצבר ניסיון רב בעבודה מול משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. טרם מינויו למנכ"ל, שימש מועלם בתפקידים נוספים בחברה הממשלתית לתיירות בהם סמנכ"ל משפט ופיתוח עסקי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף לכך, עסק מועלם בעריכת מכרזים במשרד האוצר, ומילא מגוון תפקידי ניהול בהם מנהל מכרזים והתקשרויות בחברה הממשלתית להגנות ים המלח, מנכ"ל החברה הממשלתית לפיתוח חוף אילת ודירקטור בחברה לפיתוח תיירות בהרצליה. עידן מועלם מוסמך במנהל עסקים ומשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.

מירי רגב
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button