מבזקיםתאונות דרכים

טרגדיה בכביש 4: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב

רוכב אופנוע כבן 34 נפצע לפני זמן קצר (שני) בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע בכביש 4 סמוך לצומת ברכיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו את רוכב האופנוע כשהוא ללא סימני חיים עם פציעה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב, גבר כבן 70, פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

חובשי רפואת חירום במד"א אחמד אבו מוך ויקיר קנדיל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב היה בהכרה כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

חובש הצלה אברומי ויזל מדווח: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה מאוד, בה מצאתי רוכב אופנוע, גבר כבן 34 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מרכב פרטי. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 70 נחבל בראשו ובגפיו, ולאחר שהענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, הוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית חולים ברזילי באשקלון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה בשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה. על פי המשטרה, נהג הרכב שפונה לבית החולים ברזילי במצב בינוני ייחקר באשר לנסיבות התאונה.

מד"א לכיש - תאונת דרכים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מד"א לכיש - תאונת דרכים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button