חדשות הארץמבזקים

שרים וחברי כנסת השתתפו באירוע ציון שנה להקמת היישוב "רמת ארבל"

שרים וחברי כנסת יחד עם אלפי חוגגים השתתפו הערב באירוע לציון שנה להקמת היישוב 'רמת ארבל' בגליל בשיתוף תנועת נחלה.

אל האירוע הגיעו השרים איתמר בן גביר, יצחק וסרלאוף וחברי כנסת אריאל קלנר, אלי דלל, משה סלמון, אהוד טל, יצחק וסרלאוף, יצחק קרייזר, לימור סון הר מלך, אלמוג כהן ועוד.

עם ההגעה למקום המתינו לחברי הכנסת מפגיני המחאה שניסו להפריע לבאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ללא קרדיט

לאחר כניסתם של חברי הכנסת למקום, החגיגות ברמת ארבל לא נפסקו לרגע.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "ברוך ה' מעמד מאוד מרגש של חנוכת יישוב בגליל. זה התיישבות, הם החלוצים של ימינו. אני שמח מאוד שאישרנו את היישוב הזה, יישוב הארץ זה הדבר הכי חשוב שיש."

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "הגענו לחזק ולחגוג עם הגיבורים שנאחזו בקרקע בקיץ ובחורף, בתנאים קשים ובמסירות נפש. בזכותם, קם עוד יישוב בארץ ישראל. בעזרת השם, נמשיך ונפתח את מפעל ההתיישבות בנגב ובגליל".

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד אמר: "עם ישראל ממשיך לבנות את ארצו ושום כוח לא יעצור אותו. באתי לחגוג עם הגרעין החלוץ שבונה את הגליל. רמת ארבל היא יריית הפתיחה".

ח״כ אלי דלל (הליכוד) אמר באירוע: "הערב חנכנו את היישוב החדש רמת ארבל שבגליל. זאת בשורה מאוד חשובה לחיזוק ההתיישבות היהודית בגליל, דבר שהוא חשוב לכולנו. רמת ארבל היא עוד אבן דרך חשובה בקידום ההתיישבות בגליל ובנגב ונמשיך לפעול בכדי שיקומו כמה שיותר יישובים. אני רוצה להודות למשפחות, לפעילים ולכל מי שעבד על מנת שזה ייצא לפועל. נמשיך לחזק את ההתיישבות בכל ארץ ישראל".

חבר הכנסת משה סלמון (ציונות דתית): "ההתיישבות בגליל היא קונצנזוס והיא דבר שמאחד כל ישראלי שאוהב את ארץ ישראל! .אל תכעסו על מי שהפריע כאן הערב, הם עוד יחגגו איתכם יחד עשור ויובל ליישוב הנהדר שהקמתם פה. עלו והצליחו העם אתכם"

דניאלה וייס יו"ר תנועת נחלה :"האלפים שהגיעו היום לרמת ארבל הקפיצו את התהליך של הישוב הזמני וישוב הקבע בלוגו ענק. ההתייצבות של שרים וחברי כנסת מכל הסיעות הינה הצדעה משמעותית ביותר לחלוצי רמת ארבל"

איתמר בן גביר- רמת הראל
צילום: איתמר בן גביר

Back to top button