מבזקיםתאונות דרכים

אישום: גרם לתאונה הקטלנית בה נהרגה נהגת בת 21

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע, כתב אישום נגד דינקו קפליו (50) מאור יהודה, בגין נהיגה באופן רשלני לפני כשנה וגרימה לתאונת דרכים קטלנית.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ואדים סיגל עולה כי ב 27.5.22, בשעות הלילה המוקדמות, נהג דינקו בכביש 239, כאשר באותה העת, נהגה המנוחה (21) ברכבה בכיוון ההפוך לכיוון נסיעתו. במהלך נסיעתו סטה דינקו עם רכבו שמאלה בצורה אלכסונית, חצה את קו ההפרדה הרצוף שבמרכז הכביש, עבר לנתיב הנסיעה הנגדי ופגע ברכבה של המנוחה. מעוצמת ההתנגשות, רכבה של המנוחה עלה על מעקה הבטיחות ורכבו של דינקו סטה ימינה ונעצר בהמשך הכביש בנתיב נסיעתו המקורי.

כתוצאה מהתאונה, המנוחה נחבלה חבלות קשות, אושפזה בבית-החולים, כשהיא מורדמת ומונשמת, ועברה ניתוח, אך לאחר יומיים נפטרה עקב החבלות שנגרמו לה בתאונה. לדינקו נגרמו חבלות ושברים והוא ואושפז בבית-החולים למשך 14 ימים. לנוסעת שהייתה עם המנוחה ברכב נגרמו חבלות שחייבו את אשפוזה ולנוסע שהיה עמן נגרמו חבלות קלות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה לפסילת הרישיון עד תום ההליכים, במסגרתה ציין עו"ד סיגל כי: "אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות ותוך הפרת חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בו כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה."

לדינקו יוחסו עבירות של גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש וכן עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף (בשל עקיפה שביצע דינקו בסמוך למועד התאונה, במקום בו יש קו הפרדה רצוף). התיק נחקר על ידי אגף תנועה נגב, במשטרת ישראל.

מד"א לילה - זירת אירוע - כביש - תאונת דרכים
אילוסטרציה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button