חדשות הארץמבזקים

הפגנה מול סניף הליכוד בעפולה, חברי הכנסת טוענים – המפגינים נהגו באלימות

מאות בני אדם הגיעו להפגנה מול סניף הליכוד בעפולה הערב (ראשון) שם נערך כנס להשקת הקמפיין של מועמד הליכוד שלמה מליחי לראשות עיריית עפולה בנוכחות שר המשפטים יריב לוין, השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן ויו"ר הקואליציה אופיר כץ.

על פי הדיווחים, במהלך הכנס אחד המפגינים ירק לעבר אופיר כץ ואף איים: "נעמיד אותך מול כיתת יורים". תלונה הוגשה למשטרה כנגד אותו מפגין.

חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד כתב בטוויטר: "‏אני מגנה בתוקף את האלימות והיריקות כלפי יו"ר הקואליציה הערב בעפולה. מי שחושב שהבריונות, האלימות והאיומים ירתיעו אותנו מתבלבל. אני מצפה מהיועצת המשפטית וגורמי אכיפת החוק לקחת את המקרים האלה ברצינות לפני שיישפך פה דם!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם השרה מאי גולן טענה לאלימות כלפיה. היא טענה כי "מפגינים רבים תקפו אותה עם מוטות עץ, קיללו אותה ואיימו עליה, קפצו על פגוש רכבה וניסו לשבור את חלונותיו" ובתגובה היא יצאה החוצה כשהיא מנופפת בדגל הליכוד וצועקת: "עם ישראל חי!"

בסרטון שפרסמה מהאירוע ניתן לראות אותה מנופפת בדגל אולם מעגל מאבטחים יוצר חיץ בינה לבין המפגינים שצועקים לעברה "בושה" מבלי להתקיפה.

המפגינים הגיבו להאשמות ומסרו: "המפגינים כהרגלם עמדו ושרו אל מול הסניף בעוד יריב לוין, מאי גולן ואופיר כץ הגיעו לכנס, לא היתה אלימות או התפרעויות מצד המפגינים. חלק מהמפגינים עמדו על הכביש באופן מתואם והורחקו על ידי השוטרים. השרה מאי גולן חברה למפגינים מטעם הליכוד שעמדו בפתח הסניף והתנהגה כמו אחרונת הבריונים כפי שניתן לראות בסרטונים. אנו מאחלים לשרה מאי גולן שתוכל להפסיק לשקר".

בסרטונים שפרסמו מפגינים באירוע ניתן לראות שוטרים מפנים מספר מפגינים מהכביש. בנוסף תועד מפגין מבוגר נעצר בכוח על ידי המשטרה מבלי שהביע התנגדות.

המשטרה טרם פרסמה הודעה רשמית בנוגע לסיבת המעצר של המפגין או לדיווחים של חברי הכנסת כץ וגולן אודות תקיפה ואיומים מצד המפגינים.

הפגנה - עפולה - מפגינים - מטה הליכוד
צילום: זאב מן
צילום: מפגיני "החזית הצפונית". שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
צילום: דוברות השרה מאי גולן
צילום: אלון בנקי
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button