צרכנות

חופשה עולמית מתחילה עם eSIM לחו"ל

קרדיט לתמונה Freepik

מתכננים חופשה בחו"ל? רוצים לברוח מהחום של יולי אוגוסט? חוץ מהיעד שאותו אתם מסמנים לטיול הקרוב, מהי ההעדפה שלכם לגבי בית המלון בו תשהו, על איזה סוג של בית מלון אתם חושבים? עד כמה חשובה לכם הרמה של בית המלון?

בכל מקרה, לפני שאתם סוגרים על המונית לנתב"ג, כדאי לכם להצטרף לשירות הסלולר לחו"ל של GlobaleSIM תוכלו להתחבר אליו בקלות, מבלי 'להתברבר' עם החלפות כרטיסי סים, אלא בקוד QR שיחבר אתכם לכל שירותי הסלולר שתרצו מכל יעד בו תשהו בחו"ל, במחיר סופר אטרקטיבי ומשתלם. אתם יכולים לסגור על זה עוד מישראל, או כשתגיעו למדינת היעד.

50 מיליון תיירים – יותר מ-50 מיליון חדרים

יותר מ-50 מיליון תיירים בעולם מסתובבים בין בתי המלון שהגלובוס שלנו מציע, עשרות אלפי אפשרויות אירוח בכל הווריאציות, במגוון מאפיינים ועולמות-תוכן, באינסוף סוגי אווירה וקונספטים, בכל רמות התקציבים. תחשבו איזה היצע מטורף זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סוגי פתרונות האירוח בענף התיירות יכולים להשלים קולקציה מפוארת, קבלו את הבולטים שביניהם:

מלון נופש, בית הארחה, מלון עסקים, צימר, מלון בוטיק, מלון קונספט, כפר נופש, גסטהאווס, מוטל, ריזורט וכו'.

קיצור תולדות המלונות

אז איפה בעצם נולד הרעיון הזה של בית מלון? כנראה שלא רק אברהם אבינו חתום על אירוח נדיב ואדיב. הסיפור התנ"כי על אברהם שחיכה בפתח האוהל והציע לשלושת האורחים נושאי הבשורה להיכנס אליו ולקבל מכל טוב השאיר חותם על המונח 'הכנסת אורחים'. בתנ"ך בכל מקרה יש מספר אזכורים של המונח "בית מלון", הנה כמה מהם:

  • ”מִי יִתְּנֵנִי בַמִּדְבָּר מְלוֹן אֹרְחִים וְאֶעֶזְבָה אֶת עַמִּי וְאֵלְכָה מֵאִתָּם“ (ירמיהו ט')
  • ”וַיִּפְתַּח הָאֶחָד אֶת שַׂקּוֹ לָתֵת מִסְפּוֹא לַחֲמֹרוֹ בַּמָּלוֹן וַיַּרְא אֶת כַּסְפּוֹ וְהִנֵּה הוּא בְּפִי אַמְתַּחְתּוֹ.“ (בראשית מ"ב)
  • ”וְהַעֲבַרְתֶּם אוֹתָם עִמָּכֶם וְהִנַּחְתֶּם אוֹתָם בַּמָּלוֹן אֲשֶׁר תָּלִינוּ בוֹ הַלָּיְלָה.“ (יהושע ד')

מפונדקי דרכים עממיים ועד ל"אטלאנטיס רויאל" המלכותי

אם הולכים מאות שנים לאחור, אז פונדקי הדרכים באירופה הם כנראה מבשרי בתי המלון העתידיים. סביב המאות ה-17 וה-18 פונדקי דרכים ענו על הצורך של אנשים שעבדו בדרכים ועל רצונם לסגור את היום עם ארוחה חמה ומקום 'לשים בו את הראש' וגם על צורך חברתי. פונדקי הדרכים היו לא פעם גם 'חממות' לפשיעה מסוגים שונים, כמו שרואים לפעמים בקולנוע בסרטי 'המערב הפרוע' או בסרטים האמריקאים עם הסצנות שבהן אירוע מרכזי ב'דיינר' המקומי או ב'מוטל' המקומי מניע את כל העלילה (זוכרים את "בוני וקלייד' או 'תלמה ולואיז'?)

כך או כך, בית המלון במתכונתו המודרנית נולד ככל הנראה לקראת סוף המאה ה-18 ומאז נוצרו תתי קטגוריות בתחום, מאכסניות ועד למלונות חמישה כוכבים, כמו מלון 'רגינה' בוונציה, רשת 'ריץ', רשת מלונות 'וולדוף אסטוריה' ומלון 'אטלאנטיס רויאל' בדובאי שהוקם בהשקעה של כ-2 מיליארד דולר.

ענף המלונאות הוא כיום גם אחד המעסיקים הגדולים בעולם וסביבו נולדה תעשיית שירותים ענפה שמגלגלת מיליארדים. הוא מזוהה עם עושר ו'גלאם' בינלאומי (תשאלו את פריס הילטון).

כוכב נולד  – מודדים ומדרגים את רמת בתי המלון

מדד הכוכבים שלפיו מדורגים בתי המלון ברחבי העולם נולד כתוצאה מהצורך לדרג את רמות האירוח בבתי המלון השונים. זהו מדד שמקובל גם על קהל המתארחים בבתי המלון וגם על התעשייה עצמה (בישראל, אגב, שיטת הדירוג לפי כוכבים הוצאה משימוש והחזרה שוב רק בשנת 2014). בישראל יש היום כ-300 בתי מלון, רובם בתל אביב ובירושלים.

על שיטת דירוג הכוכבים נוספה בשנים האחרונות הפלטפורמה של הרשתות החברתיות, שבה מיליוני גולשים בעולם מדרגים את בתי מלון השונים וכותבים עליהם ביקורות לאחר שביקרו בהם. ביניהם יש בלוגרים ובלוגריות ממוקדי חופשות ותיירות, פאשניסטות שטסות בעולם, דוגמניות וסלבריטאים למיניהם שמעלים 'סטורי' ורילסים מבתי מלון מהחלומות ומריזורטים שאי אפשר להפסיק לצלם.

חשוב ומומלץ לבדוק מראש באיזה בתי מלון/ריזורטים אתם הולכים להתארח בחופשה הקרובה שלכם כך גם תדעו להיערך בהתאם. ואל תשכחו, לפני שאתם בצ'ק אין על המלון, תעשו "צ'ק אין" לשירותי הסלולר לחו"ל של GlobaleSIM. טוסו על זה!

 

Back to top button