חדשות הארץמבזקים

"אלו החלוצים החדשים של דורנו"

היום (שלישי) נחתה טיסה מצרפת ועלייה 57 עולות ועולים מצרפת. העולים שהתקבלו בטקס מרגש במעמד שר העלייה והקליטה, אופיר סופר ויו״ר ההסתדרות הציונית, יעקב חגואל. במהלך השבוע ינחתו בישראל סה"כ 120 עולים חדשים מצרפת.
על פי הנתונים, מדובר בטיסת עולים המתאפיינת בעיקר במשפחות צעירות, כאשר ממוצע הגילאים של העולים עומד על 29 שנים. על הטיסה הגיעו 27 עולים בין הגילאים 0 ל-18. העולה הצעיר ביותר הוא תינוק בן 7 חודשים והעולה המבוגר ביותר הוא בן 78.
18 עולים בחרו להתגורר ביקיר שבשומרון שקולטת הקיץ 12 משפחות שעלו מצרפת ביוזמת ארגון ״קליטת קהילות ישראל״. יתר העולים יתגוררו בירושלים, נתניה, נהריה, רעננה, אשדוד ואשקלון.

עולים מצרפת-שדה תעופה
אין קרדיט

 

שר העלייה והקליטה אופיר סופר ברך את העולים: ״העולים החדשים שעולים ומתיישבים בכל חלקי ארץ ישראל, הם החלוצים חדשים של דורונו, שמגשימים יום יום את החזון הציוני של מדינת ישראל. אנחנו עובדים קשה להביא עוד עולים ומשפחות צעירות במסגרת ׳תוכנית צרפת׳, ושמחתי לקבל את פניהם של העולים שחלקם הגדול מצטרף לקהילות ומשפחות שהגיעו לאחרונה לישראל. אני מברך ומודה לשותפים מהסוכנות היהודית, הקרן לידידות וארגון ׳קליטת קהילות ישראל׳ שפועלים במרץ להעלאת יהודים נוספים מכל העולם. אני מאחל לעולים הרבים הצלחה רבה וקליטה קלה ומיטבית בארץ. ברוכים השבים הביתה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button