מבזקיםמשפטי/פלילי

מחריד: כתב אישום נגד אב ממכבים הנאשם ברצח בנו המאומץ

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום חמור נגד שי בלום בן 55 ממכבים בגין רצח בכוונה, לאחר שירה בבנו המאומץ בן ה 22 תשע יריות ואז דקר אותו שתי דקירות נוספות, כשאחת מהן בליבו. כתב האישום מייחס לשי בלום עבירה של רצח בכוונה. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין שירה סוכצקי כפיר עולה כי שי ואשתו אמצו את בנם, עומרי בלום ז"ל לפני כ 22 שנים. עומרי סבל מסינדרום אלכוהול עוברי ואובחן על הרצף האוטיסטי ומשנת 2019 שי ואשתו היו אפוטרופוסים של עומרי לפי מינוי בית משפט. אולם בתחילת חודש יולי השנה, לאור קושי להתמודד עם התנהגותו, הכינו שי ואשתו בקשה לביטול הצו זאת לאחר שהחל משנת 2019 עומרי התגורר בהוסטל לדיירים על רצף האוטיזם ויצא לביקורים בבית הוריו המאמצים.

ביולי האחרון, בשתי הזדמנויות שונות, עומרי יצא מההוסטל ונעדר, עד שנמצא והושב אליו. ב 14.7.23 עומרי יצא מההוסטל עם חבריו, אך רכבם התקלקל בכביש בירושלים והם פנו לעזרת המשטרה. כשהגיעה ניידת למקום, התקשרו השוטרים להוריו של עומרי שתחילה סירבו לקבל אותו לביתם אך בהמשך הסכימו. כשעומרי חזר הביתה מלווה על ידי שוטרת, שי ביקש לנהל איתו שיחה בחורשה הקרובה לביתם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עומרי ושי הלכו יחד לחורשה כששי נושא עליו את האקדח ברישיון שלו ושלוש מחסניות טעונות עם כדורים, ועומרי מצויד בסכין שככל הנראה לקח כשחזר לביתו. כשהגיעו השניים לחורשה, החלו בניהם חילופי דברים ואז, שלף שי את האקדח וירה תשע יריות לפלג גופו העליון של עומרי. בשלב כלשהו במהלך האירוע, עומרי החזיק סכין ביד, וכשהיה מוטל על הרצפה, לקח שי את הסכין, דקר את עומרי שתי דקירות בבית החזה והשאיר את הסכין נעוצה בלבו. סמוך לאחר מכן, הזעיק כוחות משטרה למקום.

בית המשפט המחוזי מרכז לוד
צילום: חדשות מבזק לייב


כתב אישום - שי בלום

Back to top button