חדשות הארץמבזקים

תוך שעות: חמישה מקרים של עקיצות עקרב, ביניהם פעוטה בת 3

אמש (חמישי), בשעה 21:24 התקבל במוקד מד"א דיווח אודות פעוטה כבת 3 שנעקצה מעקרב והובאה לחבירה עם צוות מד"א במעבר מיתר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, במצב בינוני, מעורפלת הכרה, עם תסמינים.

כשעתיים לאחר מכן, בשעה 23:30 התקבל דיווח אודות גבר כבן 28 שנעקץ מעקרב צהוב, סמוך ליישוב צוקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה גם הוא, במצב קל עם סימני עקיצה.

זמן קצר לאחר מכן, בשעה 23:42 התקבל דיווח במוקד 101 גבר נוסף, כבן 40 שנעקץ מעקרב צהוב בשטח, סמוך לכביש 40 / שדמה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה במצב קל, עם סימני עקיצה ברגל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעה 00:20 התקבל דיווח נוסף, אודות צעיר כבן 18 שנעקץ מעקרב צהוב, וחבר עם צוותי מד"א בכביש 40 סמוך לצומת הנגב, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקטו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה, במצב קל עם סימני עקיצה.

ובשעה 02:20 התקבל דיווח גבר כבן 26 שנעקץ מעקרב, בשטח של חוות הצאן של היישוב קדר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, במצב קל, עם סימני עקיצה בכתף.

עקרב צהוב
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button