צרכנות

יש לי יום אחד בפריז מה לעשות?

פריז, עיר האור הקסומה, כובשת את לב המבקרים עם ההיסטוריה, האמנות והפלאים הקולינריים שלה. אם יש לך רק יום אחד לחקור, תרצה לגרום לכל רגע לספור. מסלול זה נועד לתת לכם טעימה מהאתרים האייקוניים ביותר של פריז, ממוזיאונים ברמה עולמית ועד לציוני דרך עוצרי נשימה.

לפני הכל – ישראלים אוהבים לחסוך כסף! לכן יש כרטיס מיוחד לתיירים הנקרא "פריז פאס" המאפשר כניסה חינם למלא אטרקציות בעיר וגם תחבורה ציבורית חופשית..שווה לכם לבדוק!

בוקר: זריחה במונמארטר

6:00 בבוקר – בזיליקת Sacré-Cœur: התחילו את היום בשכונה האמנותית של מונמארטר. טפסו במדרגות המובילות אל בזיליקת Sacré-Cœur, אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר. צפייה בזריחה מעל פריז מנקודת תצפית זו היא חוויה שלא תשכח במהרה. הנוף הפנורמי מרהיב ונותן לך התחלה שלווה של היום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

7:30 בבוקר – ארוחת בוקר בבית קפה מונמארטר: לאחר הזריחה, רדו אל לב מונמארטר. כאן, מאפיות ובתי קפה קטנים פותחים את שעריהם בפני משכימי הקום. קחו קרואסון ובית קפה au lait באחד המקומות המקומיים. שקול את Le Coquelicot או La Galette des Moulins לארוחת בוקר צרפתית מסורתית.

בוקר: הלב של פריז

9:00 בבוקר – הלובר: שום טיול לפריז אינו שלם בלי לראות את מוזיאון הלובר. אמנם אינך יכול לחקור את כל המוזיאון בבוקר אחד, אך תעדוף את הביקור במונה ליזה, ונוס דה מילו והניצחון המכונף של סמותרקיה. כניסת פירמידת הזכוכית היא גם מראה לעין ומהווה הזדמנות נהדרת לצילום.

11:00 – טיול בנהר הסיין: צאו מהלובר והולכים אל נהר הסיין. תיהנו מטיול נינוח לאורך גדותיו, תוך התבוננות בגשרים ובארכיטקטורה ההיסטוריים. הנהר מציע פרספקטיבה שונה של פריז והוא רצוף בנקודות ציון אייקוניות.

שעת צהריים: עניין צרפתי

12:30 – Le Saint Régis: חצו אל איל סן לואי, אחד משני האיים הטבעיים על הסיין. כאן תמצאו את Le Saint Régis, בית קפה פריזאי קלאסי. הזמינו קיש, סלט או קרוק-מסייה קלאסי.

אחר הצהריים: נקודות ציון אייקוניות ולבקר בגן

13:30 – קתדרלת נוטרדאם: לאחר ארוחת הצהריים, זה רק הליכה קצרה לנוטרדאם. בעוד שריפות האחרונות גרמו נזק לחלקים מיצירת המופת הגותית הזו, הפאר שלה נותר ללא ירידה. בין אם אתם חוקרים בפנים או מתפעלים מהחיצוניות שלו, נוטרדאם היא עדות להיסטוריה ולרוח של פריז.

14:30 – גני לוקסמבורג: לכו לגדה השמאלית ומצאו שלווה בגני לוקסמבורג. הפארק המדהים הזה זרוע בפסלים, מזרקות ושבילים עצים. זה המקום המושלם לטיול נינוח וליהנות בחוץ.

16:00 – מגדל אייפל: שום ביקור בפריז לא יהיה שלם בלי לראות את מגדל אייפל. בעוד שאתה יכול לבחור לעלות במעלה המגדל, הצפייה בו מגני שאנז דה מארס היא עוצרת נשימה באותה מידה. אם אתה בעד זה, קנה כרטיס ופנה לפסגה לתצפית חסרת תקדים על פריז. אחרי מגדל אייפל אפשר ללכת אל מאדאם טוסו של פריז הלוא הוא מוזיאון השעווה גרווין.

ערב: שייט וקולינריה

18:00 – שייט בנהר הסיין: כשהשמש מתחילה לשקוע, צאו לשייט בנהר הסיין. חברות רבות מציעות סיורי סירה של שעה אחת שגולשים על פני ציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר, כולם מוארים בגוונים הזהובים של השמש השוקעת.

20:00 – ארוחת ערב ב-Le Comptoir du Relais: סיים את היום בארוחה בלתי נשכחת ב-Le Comptoir du Relais, הממוקם בשכונת סן-ז'רמן. ביסטרו זה מציע חוויה פריזאית מסורתית עם המנות הטעימות והאווירה המקסימה שלו.

22:00 – טיול ערב: לאחר ארוחת הערב, צאו לטיול נינוח לאורך הסיין או ברחובותיה הנוצצים של פריז. העיר מקבלת הילה קסומה בלילה, והטיול הזה מציע הזדמנות להרהר ביום הסוער שלך בבירת צרפת.

מסלול זה ללא ספק עמוס, אבל הוא מספק טעימה מהקסם שמציעה פריז. וזה עוד לפני שהתחלנו להזכיר את דיסנילנד. זכרו תמיד, הקסם של פריז הוא לא רק באתרים, אלא גם ברגעים הספונטניים – ניחוח מאפים טריים, צליל נגני רחוב ומראה המקומיים הנהנים ממשחק פטאנק. תהנה מהיום שלך!

Back to top button