חדשות הארץמבזקים

פעילות נגד עסקים לא חוקיים ברכס הכרמל – קרוב לחצי טון בשר הושמד

המשטרה ערכה היום (שלישי) החל משעות הבוקר מבצע בשיתוף פעולה עם יחידת מתפ"א, רשות המסים, משרד החקלאות, משרד העבודה, חברת חשמל, ביטוח לאומי ורשות הטבע והגנים כנגד עסקים ברכס הכרמל שבתחום תחנת נשר .

בתום הפעילות הוחרמו כ400 ק"ג בשר באטליז אשר הוברח מהשטחים, הוחרם ונלקח להשמדה. עובדים במקום נמצאו ללא הצהרת המעסיק כעובדים של העסק ובנוסף נמצא כי הינם נכים המקבלים קצבאות ביטוח לאומי. כמו כן ניתנו גם קנסות בהתאם ונמסרו זימונים לחקירה בביטוח לאומי. בנוסף פעלו עובדי מס הכנסה באיטליז והטילו קנסות מנהליים לבעל העסק כולל זימון לביקורת בגין אי סדרים בניהול ספרים וברישום תקבולים. במקביל זומן בעל העסק לחקירה במשטרת נשר בגין ניהול עסק ללא רישיון.

בשר מוחרם - אטליז - פעילות משטרתית
צילום: דוברות המשטרה

בעסק נוסף המשמש כמוסך נתגלה כי המקום מתנהל ללא רישיון עסק ונחשפו מספר ליקויים בנושא רישום ותקבולים. ניתנו קנסות על סך 81,000 ש"ח ובעל העסק עוכב לחקירה. בכניסה לקיוסק המשמש כיסוי למקום בו מתנהלים הימורים שאינם חוקיים ניתנו קנסות מנהליים ובעל המקום זומן לביקורת, נמצאו הליקויים בגין ניהול לא תקין של הספרים משנת 2021. בנוסף נמצא כי העובד במקום מקבל קצבה מביטוח לאומי אינו מוצהר על ידי המעסיק וזומן לחקירה במשרדי הביטוח הלאומי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בשר מוחרם - אטליז - פעילות משטרתית
צילום: דוברות המשטרה
בשר מוחרם - אטליז - פעילות משטרתית
צילום: דוברות המשטרה
פעילות משטרתית - מוסך לא חוקי
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button