מבזקיםתנועה ותחבורה

היום הראשון של הקו האדום: כ-100 אלף ישראלים נסעו ברכבת הקלה

במהלך היום (שישי) פקדו יותר ממאה אלף נוסעים מגוש דן ומכל רחבי הארץ את תחנות הרכבת הקלה, מבת ים ועד לפתח תקווה, ונסעו לאורך התוואי ביום ההפעלה הראשון שהוכרז כיום נסיעה בחינם.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל במיל׳ מירי רגב וראשי הערים בתוואי הרכבת סיירו בין התחנות השונות, שוחחו עם הנוסעים וחגגו עימם את פתיחת הרכבת.

נת"ע ותבל מציינים בסיפוק רב, כי הרכבות עבדו לפי לוחות הזמנים שנקבעו, ולא נרשמו תקלות מהותיות. יחד עם זאת, לקראת השעה 16:30 הופסקה תנועת הרכבות דרומה עקב המחאה בתחנת אליפלט. המפגינים שאזקו את עצמם שוחררו לפני זמן קצר והחסימה הסתיימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
המפגינים בשירת התקווה שאחריה התפנו מרצון מתחנת אליפלט לאחר שעות ארוכות של מחאה

מנכ״ל נת״ע, חיים גליק: ״אנו מודים לכל הנוסעים אשר באו לחגוג איתנו את פתיחת הקו, על הסבלנות והאמון בנתע וברכבת הקלה! הציבור הצביע היום ברגליו, והמחיש את הצורך והרצון במערכת להסעת המונים. נת"ע תמשיך לשרת את הציבור, בקידום מערכת להסעת המונים הכוללת רכבות קלות ומטרו״.

עמירם אוחיון, מנכ״ל חברת תבל מפעילת הקו האדום: "אחרי יותר משנה בה הרכבות נעו ריקות על המסילה מבוקר עד ערב, עשרות אלפי נוסעים גדשו היום את הקרונות ואת התחנות לכל אורך הקו. חיכינו לרגע הזה ואנחנו מאושרים ומתרגשים שהוא הגיע ועבר בהצלחה. אני מודה לעובדי תבל שעבדו מסביב לשעון בכל תקופת ההיערכות. אנחנו ערוכים להמשיך לעבוד בכדי לתת שירות מיטבי לציבור הנוסעים".

Back to top button