מבזקיםספורט

הישג אדיר: אלופה וסגנית ישראליות באליפות העולם בגלישת רוח

הישגים כבירים היום (שבת) לנבחרת הנשים הישראלית באליפות העולם בגלישת רוח בהאג, הולנד.

הגולשת שחר טיבי זכתה במדליית הזהב ובתואר אלופת העולם בעוד קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית הכסף כסגניתה.

טיבי בת ה-25, החלה את היום במקום השני הכללי וניצחה במקצה חצי הגמר כאשר חברתה לנבחרת קטי ספיצ'קוב, שדורגה שלישית בתחרות, סיימה שנייה. בכך השתיים הבטיחו למעשה מדליה. בגמר הן התחרו מול אמה ווילסון הבריטית והצליחו להותירה מאחור. טיבי הובילה לכל אורך הדרך וזכתה לראשונה בקריירה שלה במדליית הזהב באליפות העולם. לספיצ'קוב זו הפעם השלישית כסגנית, לאחר שזכתה בכסף בשנים 2019 ו-2021.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר הניצחון, טיבי הקדישה את זכייתה לגולשת לי קורזיץ', שזכתה בעבר באליפות העולם ולאחרונה חשפה כי היא מתמודדת עם מחלת הסרטן. טיבי אמרה: "עברו עשר שנים מאז שלי קורזיץ זכתה באליפות העולם, הייתי שם, ילדה בת 15. […] היה לה עשור קשה, היא נלחמת על חייה, היא השראה להרבה אנשים בכלל ועבורי בפרט. מאוד חשוב לי להקדיש לה את הניצחון הזה, הוא גם שלה […] היא נתנה השראה להרבה ילדות כמוני".

מבין נבחרת הנשים, אותן מאמן המדליסט האולימפי שחר צוברי, ארבע ישראליות היו בין שבע הראשונות, הישג אדיר לנבחרת, המפתח גם ציפיות רבות לקראת פריז 2024.

בנבחרת הגברים הגולש יואב עומר עלה מהמקום החמישי בעולם לרבע הגמר, אך סיים שם במקום השלישי ולא הצליח להעפיל לחצי הגמר. בכך הוא סיים במקום השישי הכולל.

שחר טיבי - קטי ספיצ'קוב - גלישת רוח - אליפות האולם - אתלטיות

מתוך עמוד הפייסבוק של איגוד השייט הישראלי. צילום: Sailing Energy / World Sailing.
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button