מבזקיםפוליטי / מדיני

עם צאת השבת: בקשת הפוליטית מגיבים לפיגוע בחווארה

עם צאת השבת, החלו בקשת הפוליטית להגיב לפיגוע הרצחני בחווארה שהתרחש השבת בצהרי היום, בו נרצחו אב ובנו מאיזור הדרום.

נשיא המדינה יצחק הרצוג מסר: "שבת עצובה שמסתיימת עם כאב גדול על שני נרצחים, אב ובנו, בפיגוע קשה בחווארה. סמוך ובטוח שצה"ל וכוחות הביטחון ישימו ידם בנחישות על המרצח המתועב. אסור לנו לתת לטרור לנצח אותנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו, שחייהם נגדעו בצורה כל כך אכזרית ונפשעת במהלך השבת. כוחות הביטחון פועלים במשנה מרץ כדי להשיג את המרצח ולבוא איתו חשבון, בדיוק כפי שעשינו עם כל המרצחים עד כה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, מסר: "בצוהרי יום שבת, אב ובנו נרצחים בדם קר – אלו הם פני הטרור הנפשע שמולו אנו מתמודדים. ‏אני משתתף בצער המשפחה ומחזק את כוחות הביטחון שכמו תמיד – ישימו את ידם על המפגע הנתעב וימשיכו לפעול יומם ולילה למען ביטחוננו".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב: "בעיצומה של השבת פיגוע קשה מאוד בחווארה. מחבל מתועב רצח אב ובנו, רק בשל היותם יהודים. אני משתתף בצער הכבד של המשפחה והחברים. ‏ממשלת ישראל חייבת לחזור לסיכולים הממוקדים ולהסיר את החסינות מראשי החמאס, מחוללי הטרור האמיתיים, שלא מפסיקים להסית ברשתות החברתיות ולברך על רצח של יהודים".

חבר הכנסת חילי טרופר מהמחנה הממלכתי, כתב: "הלב כואב עם הידיעה על רציחתם של אב ובנו בחווארה. ליבי עם משפחותיהם בשעה הקשה הזו. סומך ובטוח כי כוחות הביטחון יעשו הכל כדי להביא לתפיסת המחבל המתועב. יהי זכרם ברוך".

יו"ר סיעת עוצמה יהודית, חבר הכנסת יצחק קרויזר, הגיב: "מיד בצאת השבת התבשרתי בבשורה הקשה על שני יהודים שנרצחו בחווארה על ידי מחבל ארור. שולח תנחומים ומשתתף בצער המשפחה, סומך על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבל ויחסלו אותו. למחבלים יש רק דין אחד והוא מוות".

חברת הכנסת שרון ניר מישראל ביתנו, מסרה: "שבת קשה ועצובה בה נרצחו בחווארה בדם קר אב ובנו. אני משתתפת בצערה של המשפחה ומחזקת אותם, עם ישראל לצידכם בשעה קשה זו. סומכת על מערכת הביטחון וחיילי צה״ל שיגיעו למחבל ולסייענים הנתעבים וימצו עימם את הדין – יש להלחם בגל הטרור ביד קשה ובאופן בלתי מתפשר".

חבר הכנסת יולי אדלשטיין מהליכוד כתב: "בשורה קשה וכואבת במהלך השבת. מחבל פחדן ומוג לב זיהה כי מדובר ביהודים וירה למוות באב ובנו. אינני מקבל את האשמת הקורבן ולא אתן לה יד. השיח לפיו ליהודים אסור להסתובב בשטח ריבוני של מדינת ישראל הוא פסול מיסודו ומסוכן. חופש התנועה והביטחון האישי יהיו גם בתל אביב, גם בירושלים וגם ביהודה ושומרון. אני בוטח בכוחות הביטחון שלנו כי ישימו את ידן על המחבל ומשתפי הפעולה באשר הם".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כתב: "בצער רב קיבלתי את הידיעה על אב ובנו הי"ד שנרצחו באכזריות על ידי מחבלים צמאי דם יהודי. ברגעים הקשים האלו הלב על המשפחה. מחבק ושולח להם את תנחומיי מעומק ליבי. סומך על כוחות הביטחון שברגעים אלו רודפים אחר המחבל המתועב – שיגיעו אליו וימצו איתו את הדין".

שרת התחבורה מירי רגב מהליכוד מסרה: "משתתפת בצערם של משפחות הנרצחים. מחבל מתועב רצח בשבת אב ובנו, רק בשל היותם יהודים. ‏מחזקת את ידי צה״ל וכוחות הביטחון העובדים בשטח ואין לי ספק כי נשים את ידינו ונבוא חשבון עם המחבל ושולחיו".

יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז מסר: "עם צאת השבת קיבלתי את הבשורה הקשה על מותם של שני יהודים בפיגוע בחווארה. סומך על כוחות הביטחון שישימו ידם על המחבל הערבי המתועב. שולח את תנחומי הכנים למשפחה".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, כתב: "את השקט של שבת הפר פיגוע קטלני ונתעב בחווארה. שני נרצחים, אב ובנו. משפחה אחת שמצטרפת למעגל השכול הנורא. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה ולחברים בשעתם הקשה. כוחות הביטחון ישיגו את המחבל הנתעב ושולחיו. בטרור יש לטפל ביד קשה, בהתמדה ובנחישות".

זירת פיגוע - חווארה - רכב צבאי
צילום: דובר צה"ל

 

Back to top button