חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: אלו הנרצחים בפיגוע בחווארה

הותר לפני זמן קצר (מוצ"ש) לפרסום כי הנרצחים בפיגוע הירי בחווארה הנם שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד, בני 60 ו-29 מאשדוד.

על פי הפרטים הידועים עד כה, השניים הגיעו לכפר חווארה בשעות הבוקר לבצע סידורים ושטפו את רכבם במכון שטיפת רכב בזמן שנורו למוות מטווח אפס בפיגוע הרצחני.

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ספד להם: "סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו. אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע. אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול. עיריית אשדוד לוקחת אחריות על סידורי ההלוויה ותוציא עידכון בהמשך. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח' 'אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם'. תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה. יהי זכרם ברוך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המצוד אחר המחבל שנמלט מן הזירה נמשך.

שי ואביעד ניגרקר ז"ל - קורבנות הפיגוע בחווארה
שי ואביעד ניגרקר ז"ל. שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button