מבזקיםספורט

כבוד גדול: זהב לג'ודוקא שגיא מוקי בגרנד פרי בזאגרב

הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי הביא הרבה גאווה היום (שבת) כאשר זכה במדליית הזהב בגרנד פרי בזאגרב, קרואטיה.

אלוף העולם משנת 2019 במשקל עד 81 ק"ג הציג תצוגת ג'ודו מרשימה כאשר הצליח לבצע איפון על יריביו בכל שלב מרבע הגמר עד הגמר.

בגמר התמודד מוקי מול מדיקסון דל אורבה קורטוריאל מהרפובליקה הדומיניקני. הדומיניקני תחילה הוביל עליו בווזארי, אך מוקי הצליח להשוות במהרה עם ווזארי משלו וחתם את הקרב איפון 54 שניות לסיום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זו מדליית הזהב השנייה של מוקי לשנת 2023, הוא זכה קודם לכן בגרנד סלאם תל אביב. בנוסף, זהו זהב רביעי עבורו בתחרויות הגרנד פרי, כאשר הפעם הקודמת הייתה בינואר 2019 בתל אביב.

הניצחון הנוכחי, מלבד חשיבותו לכשעצמו, גם הבטיח נקודות דירוג חשובות במאבק להשגת הכרטיס האולימפי לפריז 2024.

איגוד בג'ודו בישראל כתבו בעמוד הפייסבוק שלהם: "פרגנו בענק לספורטאי נבחרת ישראל שגיא מוקי שזכה הערב במדליית הזהב והוכתר לאלוף גראנד פרי זאגרב, קרואטיה 2023, מדהים!👏🥇
ביום גדול ועוצמתי ניצח מוקי חמישה יריבים שונים בחמישה קרבות, עם חמישה איפונים מרשימים שהעניקו לו את מדליית הזהב, כשהוא עומד במקום הגבוה ביותר על הפודיום עם השמעת ההמנון הלאומי של ישראל, ונקודות דירוג חשובות מאוד במאבק על הכרטיס האולימפי לפריז 2024.
גאים בך שגיא יקר, אתה אלוף אמיתי👏🫶
ברכות לצוות האימון של נבחרת ישראל בראשות המאמן הלאומי של נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה והמאמנים גיא פוגל וגיל עופר, שליוו את מוקי ויתר הספורטאים בתחרות, כל הכבוד💪🇮🇱"

הישג זה מצטרף להישגן של שחר טיבי וקטי ספיצ'קוב שזכו היום במדליות הזהב והכסף בהתאמה באליפות העולם בגלישת רוח בהאג, הולנד.

שגיא מוקי - ג'ודו - מדליית זהב - גרנד פרי
מתוך עמוד הפייסבוק של איגוד הג'ודו בישראל.
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

 

Back to top button