צרכנות

במות הרמה להשכרה – פתרון בנייה יעיל ובטיחותי, שאי אפשר בלעדיו

קרדיט לתמונה Freepik

עולם הבנייה אמנם הולך ומשתכלל, אך יש אלמנטים שעדיין אי אפשר בלעדיהם. לצד שימוש בטכנולוגיות חדשניות, שיטות חדשות לשמירה על בטיחות אידיאלית והתאמה לטרנדים אדריכליים, במות הרמה להשכרה הן עדיין כלי עבודה חיוני.

מהן במות הרמה להשכרה?

במות הרמה הן פלטפורמות המופעלות באמצעות מניגון חשמלי. הן כוללות בדרך כלל גם משטח מרווח, יציב ובטיחותי, שעליו אפשר לעמוד בנוחות.

במות הרמה להשכרה משמשות למגוון פרויקטים

במות הרמה מאפשרות לפועלים לבצע מבחר עבודות בבטיחות מלאה, למשל:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • עבודות בניה, צביעה בגובה, התקנת חלונות וכדומה.
  • תליית שלטי חוצות.
  • התקנת ותיקון רמזורים.
  • התקנת ותיקון תאורת רחוב.
  • התקנת ותיקון תשתיות חשמל ותקשורת.
  • כריתה או גיזום עצים גבוהים.
  • ניקיון תעשייתי וניקוי חלונות.
  • הצלה וחילוץ של בני אדם ובעלי חיים.
  • ניהול מלאי ותפעול מחסנים.
  • תיקון גשרים.
  • הדברה באזורים מיוחדים.
  • איסוף נתונים סביבתיים ממקומות גבוהים.

במות הרמה להשכרה עדיפות מסולם

סולמות נחשבים כיום כלי לא חדשני ולא בטיחותי, יחסית לבמות הרמה. סולמות פחות יציבים ובטיחותיים ואין בהם משטח רחב עליו אפשר לעמוד בעת הבניה. כמו כן, מי שעומד עליהם עלול בקלות יחסית ולסכן את עצמו ואת סביבתו, בפציעות ובנזק חמור.

במות הרמה להשכרה עדיפות על במות שרוכשים

קל להבין מהתיאורים לעיל, כי במות הרמה אינן עניין זול. מדובר בפלטפורמה חשמלית משוכללת, שמעוצבת בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר. כמו כן, קבלנים עוסקים במיזמי בנייה שונים ומגוונים, בזמנים שונים וגם לא תמיד יש להם די מקום לאחסן במות הרמה קנויות. לכן, לא תמיד משתלם לרכוש במות הרמה ושירות של במות הרמה להשכרה נותן מענה טוב יותר. לא צריך לדאוג לגבי אחסון, העלות של במות הרמה להשכרה משתלמת יותר ואפשר לשכור אותן בהתאם לפרויקט.

סוגים שונים של במות הרמה להשכרה

  1. פיגומים חשמליים, פיגומי אלומיניום.
  2. מנוף סל.
  3. סלי הרמה מסוגים שונים.
  4. במות זרוע ישרות.
  5. במות ספיידר זחל על דיזל/בנזין.
  6. סוגים שונים של במות זרוע טלסקופיות חשמליות.
  7. במות זרוע טלסקופיות עם מנוע דיזל.
  8. במות הרמה זרוע נגררות.
  9. במות תורן.

כמה עולות במות הרמה להשכרה?

יש כמה גורמים המשפיעים על המחיר של במות הרמה להשכרה ולעיתים חשוב גם להביא בחשבון את ההוצאות שסביב השימוש בבמות ולא רק את מחיר השכירות.

למשל, יש להביא בחשבון עלויות הדרכה. הפעלת במות הרמה דורשת מיומנות מיוחדת וידע לגבי אמצעי הבטיחות הדרושים. ייתכן שהעובדים יצטרכו לעבור הכשרה כדי להבטיח שימוש נכון ובטוח, שעשויה לכלול הוצאות עבור חומרי לימוד, מפגשי הדרכה או הסמכות.

עוד היבט שעשוי להשפיע על העלות של במות הרמה להשכרה, היא עלויות השינוע של הבמה למקום בו מתבצע הפרויקט, במיוחד אם מדובר בפרויקט מרוחק או מאתגר במיוחד.

היבט אחרון שיש לשקול הוא עלויות התחזוקה והביטוח של במות הרמה. במקרה של במות הרמה להשכרה, יש להניח כי בדיקות שגרתיות, תיקונים והחלפת חלקים, מכוסים על-ידי חברת ההשכרה ומגולמים במחיר ההשכרה הסופי. זה המקום להזכיר כי אם מצאתם במות הרמה להשכרה במחיר זול מאוד, יש אפשרות שזה משום שהחברה המשכירה לא משקיעה בתיקונים ובדיקות תפקוד של הבמות. במקרה כזה אתם עלולים לגלות שהזול עולה ביוקר, שכן ללא תחזוקה הולמת, במות הרמה להשכרה עלולות לשבש את העבודה, לגרום לתאונות וכדומה. כנ"ל לגבי עלויות ביטוח – במות הרמה להשכרה דורשות ביטוח המכסה תאונות, נזקים, תקלות לא צפויות ועוד. מחיר נמוך ומחשיד של במות הרמה להשכרה עלול להעיד כי הכיסוי הביטוחי של הבמות אינו מספיק וכדאי לשקול להשכיר במות מחברה אחרת.

כך תבחרו חברת במות הרמה להשכרה

כדי ליהנות מכל היתרונות של במות הרמה להשכרה, חשוב לבחור היטב את החברה ממנה משכירים. הנה כמה טיפים למה חשוב לשים לב:

  1. וודאו כי זוהי חברת במות הרמה להשכרה העומדת בכל תקנות הבטיחות הרלוונטיות ומספקת במות בטיחותיות ומתוחזקות היטב.
  2. חפשו חברה עם ידע וניסיון רב בתחום. יש מגוון גדול של במות הרמה להשכרה והידע והניסיון של המשכירים יוכלו לסייע לכם בבחירת הבמה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.
  3. בהמשך לכך, וודאו כי החברה אכן מציעה מגוון במות הרמה להשכרה. כך תוכלו להשכיר במה בהתאם לפרויקט ולהבטיח כי הוא יתבצע בצורה הטובה ביותר, בעזרת הבמה.
  4. במות הרמה להשכרה נחשבות ציוד מורכב, כבד ומשוכלל. לכן, לעיתים עלולות להתעורר בעיות או שאלות במהלך השימוש בהן. וודאו כי אתם בוחרים חברת במות הרמה להשכרה עם שירות לקוחות צמוד וזמין, שיוכל לספק לכם מענה והדרכה צמודה לפני, בזמן ואחרי השימוש בבמות.
  5. החוזה על במות הרמה להשכרה צריך להיות ברור, כולל מדיניות המסירה, ההחזרה, תנאים, אחריות ועוד סעיפים חשובים.
  6. בחרו חברה עם ביטוח ואחריות. וודאו כי יש כיסוי לנזקים פוטנציאליים או תאונות העלולות להתרחש במהלך תקופת השכירות.
  7. תמיד העדיפו חברה מוכרת, ששמה הולך לפניה בתחום של במות הרמה להשכרה. בקשו המלצות מקולגות וחפשו את בסיס הלקוחות של החברה כדי לשמוע אודות טיב השירות, הבמות ומוצרים נוספים אם יש.

NRG – ברמות הרמה להשכרה באיכות מעולה ועם שירות מקיף

אם אתם מחפשים במות הרמה להשכרה שיהיו גם בטיחותיות ומתוחזקות וגם יגיעו עם מערך שירות לקוחות אדיב וזמין, סימן שאתם צריכים לבחור במות הרמה NRG . אנו מציעים שירותי השכרה של ציוד מגוון לפרויקטים של בנייה, כולל במות הרמה להשכרה, באיכות מעולה ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר. חייגו אלינו כבר עכשיו 03-7405555 ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

Back to top button