צרכנות

שרשראות לגברים – שיק או שוק ?

הלוק הגברי השתנה במרוצת השנים ללא הכר ובעולם האופנה ניתן לראות את השינוי גם בגישה. היצע מסחרר של בגדים, נעליים, תכשירי טיפוח וכן, גם תכשיטים.
עולם התכשיטים הגברי בעל שורשים היסטוריים ובעבר תכשיטים נחשב לסמל של כוח, עוצמה והשפעה בקרב גברים והיום אפשר למצוא היצע מסחרר של תכשיטים לגבר בשלל סגנונות, לכל לוק שירצה, קז'ואל או מתוחכם תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים, בעיצובים עם טוויסט, ממותגים מובילים.

השאלה הנשאלה היא האם שרשראות לגברים מומלצות לענידה או לוותר? נתחיל בכך שמדובר בטרנד הולך וגובר, אהוב בקרב גברים, שעונדים שרשראות לא רק לאירועים ומסיבות אלא גם בחיי היום יום. ניתן לראות דגמים של אופנת עילית וגם אופנה מהירה ושלל שרשראות שמוסיפות טאץ' אישי ותורמות להקפצת ההופעה.

לענוד זהב ולהיות נוצצים למרחקים

שרשראות לגבר מוצעות במגוון רחב של דגמים ועיצובים וכל שצריך זה רק לבחור. נתחיל מחומרי הגלם האיכותיים, כשזהב נחשב ללא ספק למתכת המשובחת ביותר בעלת עמידות ללא פשרות ותוחלת חיים ארוכה.
זהב היא השקעה מכל הבחינות גם מבחינת חוסן, ברק וניצוץ וגם כפריט יוקרתי. הזהב מתאים גם לבעלי עור רגיש ואפשר להתבסס עליו ביצירת הופעה בשכבות כמו למשל, שרשרת בסיס ומעליה שרשראות נוספות ליצירת מראה שכבתי עם נפח ועומק ועניין. 

Photo by Ruan Richard Rodrigues on Unsplash

תליון או בלעדיו?

ניתן לבחור דגם חף מתליון כבסיס או ללכת מלכתחילה על פריט עם תליון בעל אלמנט או מוטיב שמתחברים אליו כמו אלמנט בהשראת הטבע, כוכב או אולי שם כך שיהיה טאץ' פרסונאלי לתכשיט.
האורך של הפריט משחק תפקיד.
במקרה הזה יש מי שמתחברים יותר לשרשראות מסוג צ'וקר שנחשבות לצמודות יחסית לגרון בעוד אחרים מעדיפים אורך וכך גם לגבי עובי הפריט – דקיק ומינימליסטי כמעט בלתי נראה אך עדיין תורם להופעה ומנגד, פריט מאסיבי במרקם מיוחד ומשתנה עבה יחסית ובולט בנוכחותו. שימו לב גם לנושא הנוחות: אתם בהחלט מעוניינים בתכשיט שתוכלו להסתובב עמו ולהרגיש חופשי, על אחת כמה וכמה אם פניכם מועדות לחגיגה, מסיבה, אימון גופני. אפשר גם לשלב בין התכשיט לבגדים שנבחרים: ליצור קונטרסט מעניין בין תכשיט סולידי לביגוד נועז או לבחור תכשיט פחות מאופק אלא יותר שובב וחצוף או הצהרתי על רקע ביגוד פורמלי.
בעלי חולצה בעלת מפתח משמעותי אולי יעדיפו תכשיט בעל נוכחות בעוד אחרים יחפשו להבליט את השרשרת על גבי חולצה בעלת מפתח סגור. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך לבחור שרשרת לגבר?

היו קשובים לטרנדים העכשוויים כמו מראה שכבות, חוליות שנפגשות זו עם זו או ליפוף של שרשרת סביב הצוואר, אך זכרו גם את הקלאסיקה והעל זמניות כמו שרשרת זהב שתמיד נראית בשיק וללא מאמץ.
בבחירת השרשרת שימו דגש על חומר הגלם ואם מדובר בזהב, באיזו דרגת קרט התכשיט – זכרו שדרגת הקרט מייצגת את אחוז טוהר הזהב וככל שהקרט גבוה יותר, כך התכשיט יקר יותר.
שימו לב לעובי התכשיט וכן לאורכה של השרשרת, במיוחד אם אתם מעדיפים ארוך יחסית ואם יש פתרון כמו תוספת להארכה במידת הצורך. כמו כן, מה העיצוב המאפיין את הדגם הספציפי בו אתם חושקים. האם מדובר בחוליות עגולות או מאורכות או במפגש מקורי בין שני הסגנונות, סגנון ששואב השראתו מחבלים ומביא אותו לעולם התכשיטים, דרך שזירה ופיתול וכדומה.
וודאו שאתם מבצעים רכישה מחברה אמינה, המתמחה בתכשיטי זהב וכסף, שיודעת לעצב תכשיטים גם לגברים ושהמוצרים שלה עברו בקרה קפדנית כולל אישור במכון התקנים הישראלי. 

Back to top button