חדשות הארץמבזקים

נשות לוחמי האש: לא נשקוט עד שחללי המערך יוכרו כנפגעי כוחות הביטחון

נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, נפגש היום (ראשון) עם נציגות נשות לוחמי אש היוצאות למאבק ציבורי להכרה בחללי ופצועי המערך כנפגעי כוחות הביטחון.

הפגישה נערכה על פי בקשתן של הנשים בסיומו של שבוע כואב בו איבד מערך כבאות והצלה שניים מטובי לוחמיו שנפלו במהלך מילוי תפקידם בעת שחתרו בחירוף נפש להצלת חיי אדם.

בפגישה השתתפו 18 נשים ובהן אלמנות לוחמים שקיפחו חייהם בפעילות מבצעית, נשות לוחמים שנפצעו בשירותם, נשות כבאים שהתגייסו זה מכבר למערך וכן אלמנתו ואחיו של לוחם האש עדנאן אסעד ז"ל ששיתפו את הנוכחים (דרך גוגל מיט) בכאבם ובתחושתם במהלך ימי האבל על כך "שהמדינה הפקירה אותנו ואת לוחמי האש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנציב רב טפסר אייל כספי הביע תנחומיו לבני משפחות אסעד ומורציאנו וסקר את המאמצים האישיים והארגוניים שהוא מוביל מיום כניסתו לתפקיד להכרה בחללי ופצועי המערך כנפגעי כוחות הביטחון.

הנציב הביע הערכתו הרבה ללוחמי האש המחרפים נפשם יום יום והבטיח כי יתמוך במאבקן הצודק של המשפחות.

במהלך הפגישה המרגשת הביעו הנשים את כאבן האישי ותיארו את חייהן בצל הסכנות והאיומים הרבים איתם מתמודדים הלוחמים ובני משפחותיהם בכל יום. אלמנות הלוחמים הדגישו כי בני זוגם נפלו בעת מילוי תפקידם, שירתו במדים ונשאו את סמלי המדינה על דש חולצתם ולמרות זאת נותרו ללא תמיכה וסיוע של רשויות המדינה שהותירה אותן עם תחושות זעם ועלבון לאחר שלא זכו להכרה ולהנצחת יקיריהם.

אלמנות לוחמי האש - נציב כבאות רב טפסר אייל כספי
צילום: דוברות כבאות והצלה
אלמנות לוחמי האש - נציב כבאות רב טפסר אייל כספי
צילום: דוברות כבאות והצלה
אלמנות לוחמי האש - נציב כבאות רב טפסר אייל כספי
צילום: דוברות כבאות והצלה

Back to top button