צרכנות

איך בוחרים בגד-ים מתאים לקיץ?

קרדיט לתמונה Freepik

השמש זורחת, הגלים מרהיבים. אתם אוטוטו הולכים לחוף הים, או רובצים על שפת הבריכה אבל רגע, מה עם בגד ים? יש אינספור סגנונות, דוגמאות ובדים לבחירה, אז איך בוחרים? אנו נלווה אותך בתהליך בחירת בגד הים המתאים, לפי כל הקריטריונים החשובים.

בחירת בגד-ים מתאים לקיץ שיתאים לגופך

כשמדובר בבחירת בגד ים, מבנה הגוף שלך זה הצעד הראשון. צורות הגוף משתנות מאוד בין אדם אחד לשני. מה שנראה מדהים על אדם אחד לא בהכרח יתאים לאדם אחר. מבנה הגוף יכול להיות דומה ל"שעון חול", מבנה "אגסי", "תפוחי", או מבנה אחר. הבחירה צריכה להתייחס לפרופורציות ולקימורים של הגוף שלך. טוב לבחור בגדי ים המדגישים את אזורי הגוף שמרגישים איתם בנוח ומטשטשים את האזורים שמעדיפים להצניע.

כדאי להביא בחשבון גם את רמת התמיכה שאת צריכה. בגדי ים עם חזיות מובנות ותמיכה יציבה יכולים לספק תמיכה נוספת לנשים בעלות חזה גדול יחסית. לעומת זאת, יש בגדי ים אופנתיים גם לנשים בעלות חזה קטן יותר וכן לנשים שרוצות קווי שיזוף מינימליים. שווה לבדוק מגוון מותגים של בגדי-ים באתר KLUSTER  כדי לקבל רעיונות, והשראה נוספת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בגד-ים מתאים לקיץ, לפי סוג הבד

מעבר להתאמה בין בגדי ים לגוף, בחירת הבד משחקת תפקיד לא פחות חשוב. בדים שונים מציעים תכונות שונות, ולכן חשוב לדעת מה מחפשים. למשל שילוב ניילון וספנדקס מקובל מאוד בבגדי ים. שילוב בדים כזה מספק תכונות כמו מתיחה, גמישות וייבוש מהיר. זה אידיאליים עבור אנשים מאוד פעילים בחוף המתכננים לשחות, לרוץ, לשחק מטקות או אולי כדורעף חופים, ספורט מים וכדומה. בד  פוליאסטר, לעומת זאת, מביא יתרונות כגון עמידות בכביסה ועמידות בפני דהייה, מה שהופך לבחירה מצוינת למי שמבקר לעתים קרובות בבריכות (בגלל אפקט הכלור). על ידי שימת לב לבדים שונים, תוכלו לקבל החלטה התואמת את פעילויות הקיץ וההעדפות שלכם.

בגד-ים מתאים לקיץ לפי הסגנון

עכשיו, כשיש לכם מושג על התאמה עם סוג הגוף ועל סוגי הבדים האפשריים, הגיע הזמן לדבר על סגנונות בגדי ים. ביקיני הוא הבחירה המועדפת למי שרוצה ומרגישה בנוח לחשוף יותר את גופה. גזרת ביקיני יכולה להיות בעל אמירה נשית או שובבה. חלק תחתון בעל מותן גבוהה לעומת זאת יכול להתאים לחובבות המראה הספורטיבי וגם יש עיצובי רטרו שבאים בחשבון. בגדי ים חלק אחד עשו קאמבק מדהים, ומתאימים למי שמחפשת אלגנטיות וסגנון יותר צנוע. יחד עם זאת יש גם סגנונות מודרניים שכוללים גזרות נועזות, מחשופים ולא רק צניעות במבנה השלם. זכרו, המטרה היא לבחור סגנון שגורם לכן להרגיש בטוחות בעצמכן ושיהיה גם נוח. יחד עם זאת, אל תפחדו לפעמים לצאת מאזור הנוחות שלכם ולהתנסות בסגנונות שונים כדי למצוא אפשריות נוספות.

בגד-ים מתאים לקיץ לפי איך שמבלים בים

בחירת בגדי הים אינה תלויה רק בסוג הגוף שלך ובהעדפות הסגנון. זה גם קשור בפעילויות המתוכננות. מתכננים לרבוץ על שפת הבריכה, לטבול בים או לעסוק בספורט מים? כל פעילות דורשת רמה שונה של פונקציונליות ותמיכה.

אם את למשל חובבת ספורט ימי, בחרי בגד ים עם רצועות מאובטחות שנשארות במקום בזמן התנועה. עבור שחייניות נלהבות, בגד ים חלק אחד עם עיצוב יעיל יכולה לשפר את הביצועים שלך על ידי הפחתת החיכוך עם המים. אגב, גולשים צריכים לחפש בגדי ים עם סגירות מאובטחות וגזרות צמודות כדי למנוע תקלות בגלים.

אם שיזוף הוא בראש שלך, את יכולה לבחור בגד ים שיצמצם למינימום את קווי השיזוף. קחי בחשבון שגם הרבגוניות של בגד הים עשויה להיות חשובה, אם את מבלה הרבה שעות בים או בבריכה. למשל העדיפי בגד ים שעובד לך בצורה חלקה בפעילויות אקטיביות אך גם יכול להיראות נהדר בזמן שיזוף.

צבע, דוגמאות ואביזרים

בחיפוש בגד הים האידיאלי, אל תזלזלו בהשפעה שיכולה להיות לצבע, לדוגמאות ולאביזרים על המראה הכללי. אלמנטים שונים יכולים לשפר את הסגנון, להשלים את גוון העור שלכם, ולהוסיף קורטוב של אישיות.

כשזה מגיע לצבע, שקלו גוונים שתואמים עם הסגנון האישי ומחמיאים לגוון העור. צבעים כהים כמו כחול נייבי, שחור, מציעים אפקט הרזיה ואלגנטיות קלאסית. גוונים בהירים ודפוסים מלאי חיים יכולים לשדר אנרגיה ושובבות, מושלם למי שרוצה להצהיר הצהרה מסוג זה.

דפוסים החל מפרחים טרופיים ועד הדפסים גיאומטריים, יכולים ליצור עניין חזותי ולמשוך תשומת לב לאזורים מסוימים. פסים אופקיים יכולים להוסיף רוחב, בעוד פסים אנכיים מאריכים את הגוף. דוגמאות קטנות כמו נקודות ועיצובים מורכבים יכולים לספק מראה מרקמי שמסיח את הדעת לגבי אזורים פחות מעוצבים בגוף.

אגב, אקססוריז גם חשובים בשיפור מראה בגד הים. כובע שמש רחב שוליים לא רק מוסיף מגע של זוהר, אלא גם מגן על הפנים מפני קרני השמש. משקפי שמש גדולים במיוחד לא רק מגנים על העיניים אלא גם מוסיפים נופך של מסתורין.

דגשים נוספים להתאמה המושלמת

כשלובשים בגדי ים, שימו לב איך הם מרגישים על העור. הבד צריך לספק התאמה נוחה אך מבלי לגרום גירוד בעור או לגרום לאי נוחות. בדקי את יכולת הכוונון של הרצועות, וודאי שהן נשארות במקומן מבלי לצבוט בכתפיים.

עבור בגדי ים שלמים, שימי לב לאורך. כמו כן, תחתוני ביקיני צריכים לשבת בנוחות על הירכיים. זכרו כי גדלים יכולים להשתנות בין מותגים, והכי חשוב שיתאים לגוף! ובסופו של דבר, בגד הים הנכון הוא זה שגורם לך להרגיש בטוחה ומוכנה לאמץ את עונת הקיץ בזרועות פתוחות. אמצו את הייחודיות, שימו לב לצבעים למבנה, לסוג הבד ולנוחות ועשו רושם בסטייל בקיץ הקרוב!

Back to top button