סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בהשקת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן: "אנו מגשימים היום את חזון התחבורה של ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו השתתפו היום בהשקת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן.

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו, יחד עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ושר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ, ערכו נסיעה חגיגית בקו האדום של רכבת הקלה, שייפתח מחר לשימוש הציבור הרחב.

רה״מ והשרים נסעו מתחנת בלומפילד בתל אביב עד לתחנת אלנבי (תחנה תת-קרקעית), שם קיבלו סקירה מקצועית על ידי מנכ״ל נתיבי תחבורה עירוניים וסמנכ״ל התפעול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן, רה״מ והשרים המשיכו בנסיעה עד לתחנת ״דיפו״ בפתח תקווה, שם נמצא מרכז התפעול של הקו האדום, ובו נערך אירוע ההשקה וגזירת הסרט.

מדברי ראש הממשלה נתניהו בהצהרתו לתקשורת:
״אני חייב להגיד לכם שאני נרגש מאוד היום. אנחנו נמצאים בפתח תקווה, אמי נולדה בפתח תקווה לפני 100 שנים. היו פרדסים, היו כמה בתים, קומץ מתיישבים.

תראו איפה אנחנו נמצאים היום – יום חג לישראל!

מגדלים פורחים, עסקים פורחים, בתים נבנים, והחשוב ביותר – אנו מממשים היום, ביום היסטורי, את חזון התחבורה לישראל.

הבטחנו ואנחנו מקיימים. הבטחנו לחבר בין הערים, הבטחנו לחבר בתוך הערים והבטחנו לחבר בין המדינות, ואנחנו עושים את כל שלושת הדברים.

אנחנו היום פותחים וחונכים את הרכבת הקלה, התחתית והעילית. הדרך לא הייתה קלה, הייתה כאן התנגדות מכל עבר. אנשים שאמרו: "הרכבת לא תכסה את עצמה, אנשים לא יבואו".

קודם כל הקו האדום, ובהמשך הקו הירוק, וגם הקו הסגול, וגם המטרו – רשת אחת שמשרתת את אזרחי ישראל שיוכלו לנוע במהירות, בפתיחות, בשקט.

כל האזרחים, כולם, בלי יוצא מן הכלל, אלה שתומכים בנו, אלה שמתנגדים לנו – כולם ישתמשו ברכבת הזו, כבר מחר.

ההמשך לא ירחיק לבוא – אנחנו הבטחנו לא רק לחבר בין הערים ולחבר בתוך הערים, אנחנו הבטחנו גם לחבר בין המדינות, וזה בדרך.

זהו אחד הפירות של הסכמי אברהם, ואני אומר לכם – זה גם יהיה הפרי של ההסכמים הבאים שאנחנו נביא.

אני רוצה כאן להודות לחבריי, שעשו כאן מאמץ כביר. קודם כל לכל המהנדסים והמנכ"לים והעובדים בחברת נת"ע ברכבת ישראל.

אבל אתם יודעים, צבא צריך מפקדים, ואנחנו התברכנו במפקדים נפלאים: קודם כל התברכנו בך, ישראל כ"ץ, אני רוצה להודות לך על העבודה רבת השנים שלך. אתה הנחת מסילות בערבה, תרתי משמע. אני רוצה להודות לממשיכים שלך, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שגם היה שר התחבורה, וגם כמוך, כשר האוצר, המשיך את המסילות האלה. וכמובן היום, לשרת התחבורה הנמרצת שלנו, מירי רגב, עם הסגן שלה, אורי מקלב.

אני רוצה להודות לכולכם. אתם שותפים לחזון, ללהט, לחדוות היצירה. עזרתם להתגבר על כל הקשיים האלה, יחד עם ראשי הערים שנמצאים כאן. אני מודה לכם״.

באירוע השתתפו גם סגן שרת התחבורה, ר׳ הסגל, מנכ״ל משרד רה״מ, מנכ״ל משרד התחבורה, ראשי הרשויות של פתח תקווה, רמת גן, בני ברק ובת ים ועובדי משרד התחבורה, נתיבי התחבורה העירוניים והרכבת הקלה.

וידאו: עומר מירון / לע״מ
סאונד: בן פרץ / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

43 תגובות

  1. חשבון בבקשה

    שילמתי 21 מיליארד ש"ח בעבור 24 ק"מ

    זה יוצא 875 אלף ש"ח למטר !

    לשלוח חללית מאויישת למאדים יעלה פחות גם למדינה שכל מה שהיא מסוגלת כעת זה לרסק ספר תורה על הירח

  2. קריקטורות של קיום אנושי. הקיסר בעיני עצמו לתחבורה וענייני מרכז הליכוד הורדוס כץ, פ-ס-י-כ-ו-לוגית והאיש הסגול

  3. Wow! It's so exciting to see the most selfish and destructive leader in Israel's history putting a major city to a halt for half a day, all for the sake of yet another PR stunt of associating himself with someone else's "achievement", which (by the way) costed us 10 times the planned amount of ILS 2 Bn! Obviously, you'll never hear this minor detail from Bibi, Regev, Katz, or Smotrich, who always make it look like it came out of their own pocket.

  4. ان شاءالله القدس سے کھل کر الله کے دشمن ھر بالغ مرد یہودی ھر عسکری عورت مرد یہودی جادوگر عورت مرد یہودی كا قتل عام القدس میں یہودیوں کے بہترین پوائنٹ جو القدس میں الله کے دشمنوں کے موجود ھیں دھماکے کر کے قتل عام کریں اداره سپه سالار اعظم محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم کے عسکری بازو القدس سے الله کے دشمن یہودیوں کا جس طرح دل کرتا ھے قتل عام کریں الله اكبر الله سپرد لا اله الا الله

  5. חחח חרגיל בולשיט אישראבלוף יותר מהאישראבלופ רקבת תקלה של ירושלים!
    500 מליון?? חח יצא מיליארגדפלוס וים זמן אחרי מה שהבטיחו
    ובמקום להתנצל על כל הנזקים, פיצצו במדיה כמה טוב וחזק אנחנו ואנחנו ואנחנו!
    חחחרגיל שקרים ישראליים יותר גבוהים מ10 מגדלי בבל ורק מכסים ת כול עם עוד ערימה
    של שקרים מסריחים, גלל זה גם ישראלים נמאס להם לחיות במזינה המזדיינת

  6. השרה מירי רגב את משהו משהו יישר כח לא לוותר לכופרים/ות. עם ישראל רוצה שבת,מועדים,ומסורת ישראל סבא תורת משה רבינו.

  7. נהדר שמציינים שהיא מתחילה לפעול על הבוקר. אף מילה שהיא שובתת ביום שישי ובשבת, וגם במוצ"ש עובדת לזמן קצר. כך זה לא שם אותנו "בקדמת המדינות" אלא בין החשוכות. רוב תושבי המדינה נוסע בשבת, להזכירכם. זה גורם לאנשים בעיר להחזיק רכב רק כי אין להם תחבורה ציבורית זמינה כל השבוע. טמטום מוחלט אחרי כל ההשקעה.

  8. לא הבנתי…איך אשתו קשורה כל הזמן למפגשים האלה???למה כל הזמן כמו זנב איתו?!🙄 באף מדינה ראש הממשלה לא מסתובב עם אישה והיא כאילו מפחדת שיברח לאחרת?😅

  9. מה מרשים בזה תחשבו כמה מליארדים נשפכו על הרכבת הארורה הזאת במקום לדאוג לזוגות צעירים במשכנתא ולהוזיל את מחיר הדירות . מה תעזור הרכבת אם אנשים כאן לא יודעים איך להתמודד עם יוקר המחייה מיסים . ועוד יש להם עוד תוכניות לשפוך עוד מליארדים

  10. פרויקט מבורך ומרשים, מחכים לקוים הבאים. אבל ההשבתה בסוף שבוע בטענה למדינה יהודית בעוד שרוב רובו של העם היהודי נוסע בשבת היא טענה מגוחכת. השקעתם מליארדים ועכשיו אתם משביתים את השירות שלא לצורך. הרכבת נוסעת מתחת לאדמה ואינה מפריעה לאיש בסוף השבוע. אין הצדקה אזרחית להשבתת הרכבת בסופי השבוע, מדובר על השבתה ממניעים מושחתים, ממש חלם ופגיעה מכוונת באזרחי ישראל החילונים והמסורתיים

Back to top button