מבזקיםמשפטי/פלילי

הצהרת תובע נגד תושב רהט בן 26 החשוד בירי בקרובי משפחתו

לבית המשפט בבאר שבע הוגשו היום (שלישי) הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב העיר רהט בן 26 החשוד בירי בשני קרובי משפחה שלו ופציעתם באורח קשה. מעצרו של החשוד התבצע לאחר שמשטרת ישראל סיימה את חקירת אירוע הירי

בתאריך 27.7.23 בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אירוע ירי בשכונה 12 בעיר רהט ובמהלכו נפצעו שני תושבי העיר שפונו במצב קשה ובינוני למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. עם קבלת הדיווח על האירוע, פתחה תחנת רהט בחקירה ובפעילות מאומצת, תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות וממצאים בזירה, והצליחה לקשור את מעורבותו של קרוב משפחה של הקורבנות, בחשד כי ביצע את הירי באמצעות נשק מסוג M16 כשהוא רעול פנים וזאת על רקע סכסוך פנימי בתוך המשפחה.

פעולות חקירה מהירות של חוקרי תחנת רהט הובילו להתחקות אחר זהות החשוד, תושב העיר רהט, בן 26 , ולעצור אותו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתו במשטרה, שנוהלה בתחנת רהט, הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הצהרת תובע ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בבאר שבע. ביום שישי הקרוב יוגש נגד החשוד, על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) בהתאם לתשתית הראייתית, כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר כי: "המחוז הדרומי מנהל מלחמה עיקשת, חסרת פשרות בתופעות של שימוש וירי באמל"ח בלתי חוקי הפוגעות בחיי אדם, ויפעל באפס סבלנות ובכל האמצעים הדרושים, על מנת להבטיח את שלום הציבור ולעמיד את העבריינים לדין".

צילום: דוברות המשטרה.

ירי רהט
צילום: דוברות המשטרה.

Back to top button