סרטונים

רה"מ נתניהו בהצהרה בעקבות הודעת סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית פיץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה בעקבות הודעת סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית פיץ׳:

״לפני זמן קצר קיבלנו בשורה טובה מאוד. חברת הדירוג פיץ' השאירה את דירוג האשראי של ישראל ברמת A+ – זו דרגה גבוהה מאוד.

זה מאשר את מה שאני אומר הרבה זמן: יש לנו כלכלה חזקה, מי שמשקיע בישראל מרוויח, מי שיוצא מישראל מפסיד – ואנשים מבינים את זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני רוצה להוסיף עוד אמת אחת – יש לנו לא רק כלכלה חזקה, יש לנו גם צבא חזק.

בל יטעו בנו אויבנו – אנחנו נדאג שהצבא גם יישאר חזק מאוד".

וידאו: עומר מירון / לע״מ
סאונד: בן פרץ / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

27 תגובות

  1. GRAZIE FRATELLO CARO PER IL TUO INMOEGNO E LAVORO SVOLTO NEL PASSATO E NEL PRESENTE NEL RACCOGLIERE GLI ESULI DEL NOSTRO AMATO POPOLO DI ISRAELE DALL'ETIOPIA,E OLTRE, GEREMIA 30:17-22.NUMERI 6:24-26,27.
    IL MIO PLAUSO E RINGRAZIAMENTO A TUTTI VOI,A TUTTO IL GOVERNO DI ISRAELE ALLA KNESSET, ALLE AUTORITÀ DI OGNI ORDINE E GRADO,
    A TUTTO LO ZAHAAL ALLE UNITA SPECIALI OPERATIVE SUL NOSTRO TERRITORIO NAZIONALE E INTERNAZIONALE.
    BUON FERRAGOSTO A TUTTI VOI.
    CON AFFETTO E STIMA DA VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN.
    TODA RAVA ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ABBA ADONAI ELOHIM ISRAEL.BOCHER TOV ADONIM SCHIALOM ALEHEM.

  2. ישתבח שמו הקב''ה שמברך את עמו ישראל ואת ארצו ואת המנהיגים שרוצים בטובתם האמיתית של העם יהודי וארצנו הטובה והרחבה וקדושה.
    תמשיכו לתקן את העיוותים של בג''ץ והשמאל הערב רב. כי ה' נותן את ההצלחה והברכה לנו חרף הבוגדניות של השמאל ובג''ץ הערב רב והתקשורת השמאלנית המגוייסת,רק להמשיך קדימה להיות יותר יהודים אמיתיים וטובים ולמשול בארץ וכל מוסדותיה כרצון ה' ותורת משה וישראל בע''ה

  3. גאון על! זכינו! עם ביבי באש ובמים ולא ניתן לאופוזיציה לארגן כאוס מיותר. אפשר לדבר ולא להלבין פני אדם ברבים לעניין יאיר, בבקשה… הרמטכל מנהל את הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, מגיע לו את התמיכה הגדולה ביותר.

  4. به خیال خودتش داره پچه خر می کنه که پچه گوچک های فلسطینی بیاید ما باشما کاری نداریم وفعقت می ریم زیر زمین های سازمان امنیت که مال خودمونه یکم اونجا باهم دیکه صحبت میکنیم و ما وقعت یکم باهم کار داریم یگم فلسطینی یگم باهم کار داریم. پچه فلسطینی ولی حالا فعلان جناب نخست وزیر اسراءیل خودت برو از عربها بخور تا بعد ببینیم چه می شه به موساد هم بگو تنهای نرو

  5. גבר מקרוה אם הפציום לנפגעי הקורונה גם נפשית ווגם פיזית גמרתה עלנו אתה וקרונה שלך תנו פצוי אולם וביתול של הנסות של אפרת הסגר המדומה במידי

  6. מי באמת קובע, האליטות באירופה או בחירת האזרחים בקלפי?
    בעקבות המתח החברתי בישראל, ד"ר גדי טאוב, מרצה בכיר בחוג להיסטוריה באוניברסיטה העברית, ערך השוואה של המצב בישראל מול המצב באירופה. הוא מצא שהתופעה של אליטות שמנסות לבצר את כוחן אינו ייחודי לישראל.

    לטענתו, גם באירופה ישנם גופים שמנסים לנכס לעצמם את השליטה, ולא מדובר רק בשופטים, אלא גם פקידי ממשל, אקדמאים, ארגוני חברה אזרחית, בנקים מרכזיים, פורומים בינלאומיים ועוד, השואפים לשלטון ושררה. ברוב המקרים, כמו אצלנו, מתייצבים בתי המשפט בחזית התמיכה במאבק הזה, שהוא למעשה מאבק להגבלת הדמוקרטיה, כאשר הוא מתנהל כביכול בשמה.
    האם דמוקרטיה היא רק אופיום להמונים, כשבעצם מי ששולט במדינות המערב הן האליטות?

    אין ספק שהאליטות רוצות להחזיק בשליטה ולשם הן חותרות. ואולי זה עדיף מאשר שהשליטה תהיה בידם של ארגונים גרועים יותר. למעשה, באף מדינה לא מתקיימת היום דמוקרטיה אמיתית, הכול מונע מאינטרס אישי להצליח, לבלוט, ולשם כך הוא משתמש במה שנקרא "דמוקרטיה". אבל ברור לכל בר-דעת שזה שקר. אין דמוקרטיה בימינו ולא יכולה להיות, כי אף צורת שלטון לא הצליחה להרגיע את טבע האדם האגואיסטי שרוצה לשלוט בכל מי שסביבו, ובד בבד לשמור על העצמאות של כל פרט בחברה.

    עם זאת, עדיין חשוב לנו לספר לעצמנו שאנחנו אנשים דמוקרטים שחיים במדינה דמוקרטית, כי לפי הבנתנו אין דבר יפה יותר מ"שלטון העם". מובן שגם לשליטים חשוב להציג עצמם כדמוקרטיים, כי זה שופך עליהם אור חיובי, ומוציא להם שם טוב בעולם כמנהיגים שדואגים לממש את רצון העם שלהם.

    השיטה הנכונה ביותר לניהול העם היא קבלת שליטת הכוח העליון. על פי מידת האמת אין ספק שהוא היחיד השולט בנו, "לב שרים ומלכים ביד ה'", וכשאנחנו מצטרפים לשליטתו, אנחנו עולים על דרך המלך. לא מדובר בשליטת הדת, לחלוטין לא, אלא בשליטת הכלל "ואהבת לרעך כמוך", זה הכיוון שאליו פועל הכוח העליון.

    עתיד העם תלוי בחינוך. בכל מדינה, בכל אומה דרוש תהליך חינוכי להענקת תפיסה נכונה וכלים שיסייעו לקיום יחסים חיוביים בין בני האדם. רק על ידי גישה כזו מדינות יכולות להתפתח למבנה פנימי נכון, בריא ומשגשג. לכן שליט יכול להיות רק מי שרכש חינוך לאהבת הזולת ועל ברכיו הוא בונה את המדינה ומחוקק את חוקי החברה.

Back to top button